  • Data: 2011-09-08 17:09:20
    Temat: Re: Play - najlepszą firmą jest?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.09.2011 16:42, Tomek pisze:

    > Jak podrośniesz to poczytaj jakie są różnice i korzyści z niezgodności,
    > a czym grozi gwarancja. Ale jak podrośniesz, bo teraz zapewne nie
    > zrozumiesz, czego dowodem jest Twój post.
    "korzyści z niezgodności" jak to ująłeś są wielkie. Szczególnie według
    Rzecznika Praw Konsumenta. Tylko ze to jest niezgodność z UMOWĄ, której
    nie spisano, i w sądzie będzie trudno się na nią powołać. Jedym bliskim
    umowie dokumentem jest gwarancja, która jest dobrowolna i może zawierać
    zapis o zakazie rzucania, topienia i...zakazie smsowania w każdy
    poniedziałek. Ciekaw jestem co Sąd na to powie.

    ToMasz