  • 31. Data: 2013-06-24 19:59:17
    Temat: Re: Play na falach Orange
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:kqa0va$jqj$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl>

    > Odpada. Nikt tego naprawdę nie potrzebuje. Snobujecie się na inne pisanie
    > sugerując, że inni was nie szanują gdy tymczasem to Wy nie szanujecie ich.

    Debil?

    --
    marfi

  • 32. Data: 2013-06-24 20:10:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Debil?

    Hitler i Stalin

  • 33. Data: 2013-06-24 22:59:44
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 24.06.2013 20:10, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Hitler i Stalin
    nie wyzywajcie kolegi. Kiedyś stoi kumpel w starym spożywczaku i czyta
    RZUR. czyta i mówi że takiej potrawy nie zna. dopiero jak wypowiedział
    pod nosem słowo które zobaczył, kapnął się że zna i mu smakuje! Mówi
    więc pani że ma błąd ortograficzny. Na to kobieta mu odpowiada że
    obojętnie czy samo ż czy RZ - tak samo smakuje.

    Są ludzie dla których przetrwanie jest celem życia, granicą sukcesu;
    zasady pisowni są potrzebne jak sztućce świni.
    Tu jest podobnie. to nie wina i złośliwość kolegi że nie potrafi się
    zastosować. To my niepotrzebnie ograniczamy selekcje naturalną, więc
    takie osobniki przeżywają..... i swoim istnieniem urozmaicają krajobraz
    ToMasz

  • 34. Data: 2013-06-25 00:05:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    > zastosować. To my niepotrzebnie ograniczamy selekcje naturalną, więc takie
    > osobniki przeżywają..... i swoim istnieniem urozmaicają krajobraz

    Był taki film "Alternatywy 4"

  • 35. Data: 2013-06-25 22:41:31
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-06-22 23:15, $heikh el $hah pisze:
    . Właśnie chyba z Orange się dogadali.

    Nie tylko z orange i bardzo dawno.
    W moim telefonie, a mam SIM w Virgin przeniesiony z Playa dostępne są sieci:
    1. Play
    2. Orange
    3. T-Mobile
    4. Plus

  • 36. Data: 2013-06-26 03:07:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@g...com> f...@g...co

    : Play nie korzysta z Orange, tzn nie tylko z Orange, ale także z Plus i Tmobile,

    Chyba jednak bez Tmobile.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2013-06-26 17:45:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ALEX Alpha MR" zgai8pyhyoml$.buev4h0q8bj3$....@4...net

    > I logujesz się Playem do Tmobile? Mi się ta sztuczka nie udała.

    Mnie tez nie udało się.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2013-06-26 23:44:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 51c888fc$0$1254$6...@n...neostrada.pl

    WAAS, nie WAS.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/WAAS

    I nie u nas, ale w Ameryce z akcentem na A. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2013-06-26 23:48:05