  • 21. Data: 2013-06-23 23:17:18
    Temat: Re: Play na falach Orange
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-23 22:52, John Kołalsky pisze:
    > To nic nie ma do pisania po polsku

    J e s t e ś d e b i l e m , k t ó r e m u t r z e b a p i s a ć w p r o
    s t i d o s ł o w n i e , b o i n a c z e j g u b i s i ę p r z y n a j
    p r o s t s z y m s k r ó c i e m y ś l o w y m ?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 22. Data: 2013-06-24 11:46:47
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 23 Jun 2013 21:09:44 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

> [...]
    czyli Play ma zasieg wszystkich sieci w polsce.

    >Coś mi się wydaje, że powyższe nie jest prawdą. Orange i Plus tak, ale
    >T-mobile?

    Play podpisał umowę na roaming niedawno też z T tylko kwestia jest
    tego typu czy wprowadzą to czy nie, podobno testują narazie.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2013-06-24 13:56:39
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-06-24 11:46, dizel pisze:

    czyli Play ma zasieg wszystkich sieci w polsce.

    > Play podpisał umowę na roaming niedawno też z T tylko kwestia jest
    > tego typu czy wprowadzą to czy nie, podobno testują narazie.

    Ja doskonale wiem, że podpisali umowy na roaming krajowy z T-mobile,
    ale podpisanie umowy to nie zasięg 'wszystkich sieci w polsce'.
    Jeżeli T-mobile uruchomi taką usługę to będzie można stwierdzić, że
    Play ma zasięg w ich sieci. Na dzień dzisiejszy nic takiego nie ma
    miejsca.

  • 24. Data: 2013-06-24 14:33:43
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 24 Jun 2013 13:56:39 +0200, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Jeżeli T-mobile uruchomi taką usługę to będzie można stwierdzić, że
    >Play ma zasięg w ich sieci. Na dzień dzisiejszy nic takiego nie ma

    Zgadza się. A tak przy okazji to "w Polsce"

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2013-06-24 15:27:06
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-06-24 14:33, dizel pisze:

    czyli Play ma zasieg wszystkich sieci w polsce.

    > Zgadza się. A tak przy okazji to "w Polsce"

    No, ale to znowu nie do mnie ta uwaga :)

  • 26. Data: 2013-06-24 15:28:54
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-06-23 17:28, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    > Po cholerę ?
    Zgodnie z zasadami pisowni, żeby okazać minimum szacunku dla czytających.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 27. Data: 2013-06-24 15:40:56
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 23 Jun 2013 01:05:59 +0200, JoteR napisał(a):

    > Sam nie ogarniasz, bo - jak napisałeś - masz ustawiony na sztywno.
    > Panienka też miała częściowo rację, bo w niektórych aparatach przy
    > ustawieniu automagicznym jeśli będzie choć ślad zasięgu - telefon się nie
    > przełączy, będzie uparcie trzymał się resztek sygnału nadajnika Play,
    > chociaż połączenia zrealizować się już nie da. Trzeba zmienić ręcznie.

    Plusa też, choć Orange ma zdecydowanie lepszy sygnał. Tam gdzie testowałem.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 28. Data: 2013-06-24 15:43:31
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 23 Jun 2013 12:01:58 -0700 (PDT), b...@g...com napisał(a):

    > To może wskaż co takiego Ci się nie podoba. bo akurat codzinnie widzę na swoim
    telefonie to co opisałem.

    I logujesz się Playem do Tmobile? Mi się ta sztuczka nie udała.

  • 29. Data: 2013-06-24 19:39:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    > J e s t e ś d e b i l e m , k t ó r e m u t r z e b a p i s a ć w p r o s
    > t i d o s ł o w n i e , b o i n a c z e j g u b i s i ę p r z y n a j p r
    > o s t s z y m s k r ó c i e m y ś l o w y m ?

    Weź nie pierd..l, że uważasz się za kogoś mądrego.

  • 30. Data: 2013-06-24 19:41:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl>

    > Zgodnie z zasadami pisowni, żeby okazać minimum szacunku dla czytających.

    Odpada. Nikt tego naprawdę nie potrzebuje. Snobujecie się na inne pisanie
    sugerując, że inni was nie szanują gdy tymczasem to Wy nie szanujecie ich.