  • 1. Data: 2013-06-20 22:11:21
    Temat: 'Autostart' w Androidzie?
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Mam telefon z Androidem 2.2.1 (Motorola Milestone). Telefon ma
    uszkodzona czesc dotykowa. Sluzy tylko jako router WIFI z karta Aero2.
    Niestety po wlaczeniu telefonu trzeba za kazdym razem uruchomic program
    do dzielenia Internetu przez WiFi, co jest utrudnione gdy sa problemy z
    ekranem dotykowym. Da sie zrobic tak by po wlaczeniu telefonu polaczenie
    z Internetem bylo automatycznie udostepnione przez WiFi? Cos w rodzaju
    Autostaru z Windows.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2013-06-20 22:25:21
    Temat: Re: 'Autostart' w Androidzie?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 20.06.2013 22:11, Marcin pisze:
> [...]
    > ekranem dotykowym. Da sie zrobic tak by po wlaczeniu telefonu polaczenie
    > z Internetem bylo automatycznie udostepnione przez WiFi? Cos w rodzaju

    jaki to telefon i jak sie spisuje?
    ToMasz

  • 3. Data: 2013-06-20 22:34:34
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2013-06-20 22:25, ToMasz pisze:

    > jaki to telefon i jak sie spisuje?

    Taki jak napisalem w pierwszym poscie;) Net dziala bardzo dobrze.
    Chociaz za duzo go nie wykorzystuje, bo to tylko 'zapasowe lacze'

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2013-06-23 18:18:54
    Od: Docent <j...@t...pl>

    Polecam program Llame - taki sprytny tasker.
    Zdefiniujesz raz dobrze akcje które ma wykonywać w danych
    okolicznościach (określasz warunki, zakres czasowy itp i oczywiście co
    ma zrobić).
    Wiem że może to trochę strzelanie z armaty - bo program trochę za duży
    dla Ciebie ale na pewno zrobi to co potrzebujesz.

  • 5. Data: 2013-06-23 18:28:49
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/23/2013 12:18 PM, Docent wrote:
    > Polecam program Llame - taki sprytny tasker.
    > Zdefiniujesz raz dobrze akcje które ma wykonywać w danych
    > okolicznościach (określasz warunki, zakres czasowy itp i oczywiście co
    > ma zrobić).

    mozna prosic o blizsze namiary na ten program? <rs>

  • 6. Data: 2013-06-23 18:31:12
    Od: rs <n...@n...spam.info>

> [...]
    > Wiem że może to trochę strzelanie z armaty - bo program trochę za duży
    > dla Ciebie ale na pewno zrobi to co potrzebujesz.

    ok. jesli miales na mysli program Llama, to juz mam. <rs>