  • 11. Data: 2013-06-23 11:41:14
    Temat: Re: Play na falach Orange
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 22 Jun 2013 21:39:40 +0200, Karol Misiukiewicz
    <k...@t...pl> wrote:

    >Panna z Play powiedziała, że jak nie ma zasięgu Play to można w
    >ustawieniach telefonu ustawić, aby telefon korzystał z zasięgu Orange.
    >
    >Nie mam telefonu w Play, ktoś z Was próbował ?

    Żadna nowość, jak nie będzie zasięgu sieci play to jeśli telefon jest
    na automatycznym wybieraniu sieci to sam przełączy na zasięg Plusa
    albo Orange, ewentualnie można sobie samemu ustawić w wybieraniu
    ręcznym że telefon będzie korzystał tylko z nadajników Plus lub
    Orange.
    Dodatkowo jest już podpisana umowa na roaming wewnętrzny z T, ale na
    razie nie wiadomo czy i kiedy będzie można z tego korzystać.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-06-23 16:01:54
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 22 Jun 2013 23:43:53 +0200, $heikh el $hah wrote:
    > Czyli albo panna z Play mało rozgarnięta (bo nie ustawiać, lecz ew.
    > zmienić z ręcznego na automatyczny), albo kolega Karol nie ogarnia. ;)

    Play nie dzierzawi BTSow, tylko ma umowe o roaming. A znakomita
    wiekszosc telefonow w trybie automatycznym bedzie chciala skorzystac z
    sieci macierzystej gdy tylko jest w zasiegu.
    Gdy masz pod nosem BTS Plusa/Orange, bedac jednoczesnie na granicy
    zasiegu natywnego Playa, to takie wymuszenie ma mocny sens.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 13. Data: 2013-06-23 17:28:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    > Nie stawiania spacji przed pytajnikiem? Tak.

    Po cholerę ?

  • 14. Data: 2013-06-23 18:51:36
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-23 17:28, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    > Po cholerę ?
    Żeby było po polsku (i nie tylko), czyli koszernie?
    W praktyce: Żeby np. ten pytajnik na końcu zdania nie wyleciał do
    następnej linii jeśli się znajdzie na granicy prawego marginesu?
    Pragmatycznie: bo wszyscy rozsądni tak robią?
    Autorytatywnie: bo tak!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 15. Data: 2013-06-23 20:38:58
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik b...@g...com napisał:

    > Nie trzeba nic ustawiac w telefonie, po porostu jak jestes na obszarze
    > gdzie nie ma zasiegu Playa, a jest dowolna inna siec, to zostaniesz do
    > niej polaczony.

    Pieprzysz bzdury. Poczytaj trochę.

  • 16. Data: 2013-06-23 21:01:58
    Od: b...@g...com

    W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 20:38:58 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:

    > Pieprzysz bzdury. Poczytaj trochę.

    To może wskaż co takiego Ci się nie podoba. bo akurat codzinnie widzę na swoim
    telefonie to co opisałem.

  • 17. Data: 2013-06-23 21:09:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-06-23 11:36, b...@g...com pisze:

    > Play nie korzysta z Orange, tzn nie tylko z Orange, ale także z Plus i Tmobile,
    czyli Play ma zasieg wszystkich sieci w polsce.

    Coś mi się wydaje, że powyższe nie jest prawdą. Orange i Plus tak, ale
    T-mobile?

  • 18. Data: 2013-06-23 21:46:37
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik napisał:

    > To może wskaż co takiego Ci się nie podoba. bo akurat codzinnie widzę na
    > swoim telefonie to co opisałem.

    Bo na swoim telefonie geniuszu masz ustawione automatyczne wyszukiwanie
    sieci, o czym pisałem nieco wyżej. Przestaw na ręczne i ustaw na sztywno
    PLAY, a później opisz wrażenia, co działo się, gdy nie musiałeś _nic
    ustawiac w telefonie_ i Ci automagicznie wcięło zasięg.

  • 19. Data: 2013-06-23 21:56:58
    Od: b...@g...com

    W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 21:46:37 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
> [...]
    > PLAY, a później opisz wrażenia, co działo się, gdy nie musiałeś _nic
    > ustawiac w telefonie_ i Ci automagicznie wcięło zasięg.

    A dlaczego mialembym tak robic i sobie utrudniac zycie? To co mam ustawione w tej
    chwili, to domyslne ustawienia telefonu. I zaloze sie ze sa to domyslne ustawienia w
    kazdym (w wiekoszosci) telefonow.

  • 20. Data: 2013-06-23 22:52:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "zgred" <z...@e...com>

    > Żeby było po polsku (i nie tylko), czyli koszernie?

    To nic nie ma do pisania po polsku

    > W praktyce: Żeby np. ten pytajnik na końcu zdania nie wyleciał do
    > następnej linii jeśli się znajdzie na granicy prawego marginesu?

    Ale te programy tak nie działają. Nie przenoszą pytajników do następnej
    linii.

    > Pragmatycznie: bo wszyscy rozsądni tak robią ?

    Ja nie robię

    > Autorytatywnie: bo tak!

    Wiedziałem, że pierdoły