eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay + kurier GLS a dokumenty potrzebne do podpisania umowyRe: Play + kurier GLS a dokumenty potrzebne do podpisania umowy
  • Data: 2009-02-11 21:18:10
    Temat: Re: Play + kurier GLS a dokumenty potrzebne do podpisania umowy
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "osiek" news:gmve7j$q2r$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > nie
    > MixPlusa możesz nabyć trzy salony dalej w Plusie ;)

    Przepraszam najmocniej! - swój post w tym temacie pisałem na raty
    przeglądając jednocześnie ofertę MixPlus'a i tak jakoś ta nazwa się mi tutaj
    wplątała.

    Ale przechodząc do sedna sprawy - jak ma się zakup aktywacji w Play'u do tej
    całej papierkologii i wszelakich zaświadczeń, że nie masz zamiaru nikogo
    wydymać...

    PS. I pomyśleć, że na dowód można by było nabywać wiele rzeczy gdy by nie
    paru debili, którzy wystawili bolesną wizytówkę dość znacznej części
    społeczeństwa... :(