  • Data: 2010-03-28 19:35:38
    Temat: Re: Play - kłopoty z logowaniem do sieci.
    Od: W <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Flo wystukał, co następuje:

    > Ponieważ jest tu wielu userów kart Play jestem ciekaw jak to wygląda u
    > was?

    Jakoś początkiem roku (druga połowa stycznia?) pojawił się u mnie taki
    problem (ale tylko na moim telefonie - htc tytn, na nokii mamy z ustawionym
    na sztywno plusem i nokii siostry z wyborem automatyczym problemu nie bylo).
    Po zgłoszeniu tego play4you2 na forum telepolis problem ustąpił i już nie
    wrócił (mam auto i jak wyjadę poza zasięg play, to automatycznie przeskakuje
    do plusa).
    Inna sprawa, żę ostatnio nawet w mojej wiosce pojawił się zasięg play (nawet
    3g o_x)...