  • 41. Data: 2010-12-28 13:51:54
    Temat: Re: Play kaucja 1tys.. blokada polaczen
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 14:30:39 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    >Kiedyś wróbelki ćwierkały o Service Packu dla XP za 80 tysięcy PLN :-)

    A swoja droga - to XP jakies madrzejsze ostatnio ?
    Korzystalem przez swieta z GSM i chyba zadnych upgrade nie robilo ..

    J.

  • 42. Data: 2010-12-28 13:52:13
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-28 14:51, J.F. pisze:
    > On Tue, 28 Dec 2010 14:30:39 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    > A swoja droga - to XP jakies madrzejsze ostatnio ?
    > Korzystalem przez swieta z GSM i chyba zadnych upgrade nie robilo ..

    Miałeś po prostu szczęscie :-)

  • 43. Data: 2010-12-28 13:56:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 08:55:19 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    >Wiec niech operator spada i sobie rozwiazuje umowe z wlasnej strony....
    >NIKT nie zmusi go do wplacenia kaucji.

    A co potem sad na to ? Jak traktowac niewykonywana umowe ?

    J.

  • 44. Data: 2010-12-28 16:26:37
    Od: z <z...@g...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Weź`sobie karteczkę i rozrysuj, kto kogo kredytuje w układzie
    > klient-operator, kto chce zabezpieczenia. Potem sam sobie odpowiedz na
    > pytanie, czemu w opisywanym układzie abonament zmienił się na prepaid :-)

    Ale nie wszyscy się tak boją i potrzebują zabezpieczeń.
    W tp jest coś takiego w umowie? Odcinają gsm tel i internet delikwentowi?

  • 45. Data: 2010-12-28 16:29:08
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-27 14:48, Kris pisze:
    [..]
    > czy to nie jest jakas klauzula niedozwolona wobec klienta ktory placi a
    > blokuja mu dostep do uslug ?

    UOKiK uznał takie działanie - już prawomocnie - za naruszanie praw
    konsumentów.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 46. Data: 2010-12-28 16:35:01
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-28 17:26, z pisze:

    > Ale nie wszyscy się tak boją i potrzebują zabezpieczeń.
    > W tp jest coś takiego w umowie? Odcinają gsm tel i internet delikwentowi?

    Zapis o kaucji jest u każdego opa komórkowego i w latach minionych bywał
    dość często wykorzystywany. Teraz chyba im trochę przeszło, a w każdym
    razie od dłuższego czasu o takim problemie nie słyszałem.
    Pamiętaj też, że W3 ma wdrożone systemy odcinające możliwość dzwonienia
    po przekroczeniu zadanej kwoty, a Play najprawdopodobniej nie.

  • 47. Data: 2010-12-28 17:29:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 14:52:13 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    >Miałeś po prostu szczęscie :-)

    Hm, lacznie to pare godzin byl wlaczony - moze cos dodali ze przez
    modem to nie probuj sciagac ?

    J.

  • 48. Data: 2010-12-28 17:39:29
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-27 17:34, Marek Dyjor pisze:

    > a jaką mają gwarancję że im zapłacisz, gdy na pozostałych telefonach
    > nabijesz np 5000 zł?
    >
    > i jakimi sposobami ściągną tę forsę jak sie okaże że nie masz pieniążków
    > na zapłatę takich rachunków.?

    a mnie zastanawia co za debilem trzeba byc by nie kupic pakietu
    internetowego wiedzac ze tyle sie nabija (zakladajac ze mial podglad i
    wiedzial w miedzyczasie ile sie nalicza)

  • 49. Data: 2010-12-28 17:51:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Dec 2010 23:48:56 +0100, Kris wrote:
    >niby ich utrzymujemy placimy a pozniej klienta kopna w dupe
    >zaplac nam drugie tyle bo jestes los i wg nas pierwsze tyle natlukles bos
    >glupi

    Nie badz glupi los, nie daj sie :-)

    Powiedz ze zadnej glupiej kaucji placil nie bedziesz, ale reklamacje
    zglaszasz bo telefon nie dziala.
    I niech szybko naprawia, bo przeciez nie bedziesz w sieci, ktorej
    naprawa banalnej usterki zajmuje ponad 3h, rozumiem - powodz, wichura,
    ale skoro to tylko kwestia konfiguracji, to trzeba usiasc i
    konfigurowac - przeciez nie mozna byc pol dnia bez telefonu.

    A fakture zaplacisz jak korekte przysla za okres usterki, przeciez nie
    bedziedzie sobie w dwie strony przelewali :-P

    J.

  • 50. Data: 2010-12-28 20:56:27
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-12-27 14:48:41 +0100, "Kris" <n...@w...pl> said:

    > kupilem kolejna aktywacje

    Mazeltov!

    > i poszelalem z internetem

    Twoja sprawa.

    > trudno wyszlo nabilo do zaplaty ponad 1 tys
    >
    > ale play zablokowal mi moje 2 numery i niemoge z nich kozystac

    Słusznie. Kozystanie jest wprawdzie niepenalizowane, ale zakazane.

    > malo tego chca odemnie kaucji na 1tys zlotych ktore pewnie odzyskam po
    > zakonczeniu umowy

    Tak - o ile nie narobisz długów.

    > place wiec wymagam,

    Skoro płacisz, to wszystko OK.

    > wiec dlaczego zablokowali mi dostep do uslug za ktore place ?

    Bo jesteś bogaty, ale za to dyslektyk.
    (podpisałeś regulamin? to go może przeczytaj? powoli?)

    > poczytalem sobie troche o kaucji i polityce firmy

    I co wyczytałeś?

    > , co mam zrobic by odblokowali mi polaczenia?

    A o czym czytałeś i gdzie?
    Bo wszystko masz w regulaminie.

    > oczywiscie o zaplecia kaucji i ich widzimisie nie ma najmniejszej mowy

    No, to po sprawie.
    Kupujesz dwa nowe numery u innego operatora, podpisujesz umowę bez
    czytania i za jakiś czas wracasz tu z identycznym problemem.

    > aktywacja byla prezentem na swieta

    Używasz cudzych prezentów, czy sam sobie je robisz?

    > i teraz patrza na mnie jak na idiote, bo nie dziala

    Kto patrzą?

    > czy to nie jest jakas klauzula niedozwolona wobec klienta ktory placi a
    > blokuja mu dostep do uslug ?

    Nie.

    --
    Bydlę