  • Data: 2014-11-14 13:13:36
    Temat: Re: Play internel LTS pytanie...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    On Thu, 13 Nov 2014 11:33:21 +0100, "J.F."

    >Co masz na myśli? Podaj jakiś przykład.

    no popatrzmy .... http://www.att.com/

    Telefon chce. Taki przenosny, komorkowy, do pogadania, z internetem.
    To chyba bedzie "wireless" ?

    No jest troche tych telefonow, ale powiedzmy ze "Bring Your Own
    Device".

    Nic AT&T nie oferuje. Ciekawe.
    Ale wykazujemy sie sprytem i zaznaczmy "All" Contract Length.

    SIM dla iphone 6, sim dla iphone 4, Sim dla blackberry, sim dla
    Android i Windows, o co tu **** chodzi ?
    I wszystkie Free.

    No dobra, wybierzmy ten A&W.
    http://www.att.com/cellphones/att/sim-for-4g-lte-and
    roid-windows-phone-devices.html

    To ile dostaje tych GB i jak czesto ?

    A, jest "Choose a data plan". Ale jak **** go wybrac ?

    To moze kupmy ... IMEI musze podac. Co za czort ? no dobra,
    123456789012347.
    ZIP musze podac ... bo od tego zalezy dostepnosc urzadzen. Umowe,
    *****, chce kupic, nie urzadzenie.

    Podalem przykladowy, no dobra, trafiamy do
    http://www.att.com/shop/wireless/plans/mobileshare.h
    tml

    Powiedzmy ze 3GB mi wystarcza. Zaraz - a te 3GB to co miesiac,
    codziennie, czy na cala umowe ? :-P
    Wiadomo natomiast ze $65/mo.

    No dobra, lecmy dalej. Opcji dodatkowych nie, o - billing szczegolowy
    $1.99, ale zlo.... no moze niekoniecznie, przy rozmowach bez limitow
    billing to w zasadzie usluga dodatkowa :-)

    klikamy dalej ... no i udalo mi sie dolozyc do koszyka, a zadnego
    regulaminu nie widzialem, zebym go mogl skrytykowac :-)

    Lecimy Next, Checkout ... "Mobile Share Value 3GB $40.00" no co
    jest, $40 czy $65 ?

    aaa, rozumiem, dodatkowo

    Mobile Share Value Smartphone 4G LTE with Visual Voicemail $40.00
    Mobile Share Value Discount -$15.00

    Razem wyjdzie $65. Tylko klikam w wyjasnienia i

    "Mobile Share Device Access Charge

    The Device Access Charge is the monthly cost to add a device to Mobile
    Share Value plan."

    Place ... i ciagle ani slowa o regulaminie. Gdzies tylko na dole dwa
    linki
    http://www.att.com/wirelesslegal
    http://www.att.com/shop/en/legalterms.html?toskey=wi
    relessCustomerAgreement-list

    To ostatnie nieco wyjasnia. Nadal nie wiem na jaki okres czasu sa owe
    3GB, ile dokladnie bajtow liczy GB, MB i KB, czy moje dane sa
    rozliczane w KB czy GB, co sie stanie jak wyczerpie owe 3GB, jaki jest
    cennik za 0700, czy moge przelozyc do innego telefonu, ale wiele
    rzeczy jest lepiej opisane.
    Pare jednak bardzo ogolnie ("excessive use or misuse") - ale to i u
    nas jest.
    O ile pamietam, to kiedys bylo gorzej.

    Ciekawy jest pkt 4.5, Pszemol uwazaj - czy ja dobrze rozumiem ze AT&T
    moze rozwiazac umowe jesli korzystasz z karty innego operatora ?

    Tethering nadal zabroniony, ale OK - napisali, takie warunki umowy.
    Zaraz, a moze nie zabroniony ? Niech sie AL doczyta i napisze :-P

    A moze ja nietypowy klient jestem ?

    No to walnijmy sobie Wireless z Iphone 6.
    Najpierw jakies zdziwienie czym sie sie rozni Next Installment od
    2-year contract. Potem zdziwienie ze nigdzie nie pisze ile tych GB i
    jak czesto :-P
    Ale jak sie wykaze inteligencja i troche domysli, to mozna wybrac.
    Zupelnie jakbym u polskiego operatora obecnie kupowal :-P

    Ale linku do umowy jak nie bylo, tak nie ma :-P

    J.