  • Data: 2011-02-17 15:16:19
    Temat: Re: Play - drobna niejasność
    Od: Maciek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lut, 13:02, "Tomek" <t...@w...pl> wrote:

    > Ale przecież to żadna nowość, że przy zmianie taryfy u obojętnie jakiego
    > operatora traci się bonusy i aktywne usługi.
    > To nie obowiązuje od wczoraj.

    Oczywiście, ty wiesz o wszystkim i znasz się na wszystkim. I urodziłeś
    się z telefonem GSM w pępku.
    Ale zawsze znajdzie się ktoś, kto się z czymś spotyka po raz pierwszy.
    Ileż razy było tutaj o tym pisane?

    Nie chodzi o 3 złote, bo nie jest to kwota, o którą warto drzeć koty.
    Chciałem jedynie potwierdzenia co i kiedy zrobiłem źle. I dostałem
    potwierdzenie - że czasami jestem idealnym materiałem do przekręcenia.
    Więc teraz przekręcę w drugą stronę a gdy koło się zatrzyma po prostu
    zacznę płacić komuś innemu - skoro uznano, że nie jestem wart więcej
    niż 3 złote, to po co się wzajemnie zadręczać?

    M.