  • Data: 2010-07-28 09:37:38
    Temat: Re: Play domowy
    Od: "Miroslaw Dobrzanski SQ6QQ" <NOSPAM_sq6qq@CUT_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SDD"napisał w wiadomości news:i2osbj$2p2$1@news.onet.pl...
    [...]
    > No powiedzmy. Na takiej samej zasadzie, na jakiej operatorzy (np. Era)
    > wyswietlaja na ekranie telefonu informacje sieciowe na kanale 50 w stylu
    > ("ul. Polna, róg Zielonej")
    [...]
    > W Erze, gdzie zazwyczaj ten obszar jest znacznie wiekszy niz 500 m. po
    > prostu telefon loguje Ci sie do sieci, ale nie mozesz nigdzie zadzwonic
    > (poza Hotline 602900 i pewnie alarmowymi). Osoby dzwoniace do Ciebei
    > slysza sygnal, jakbys nie odbieral telefonu.
    > Mysle, ze w Play jest tak samo (ale nie testowalem).

    To chyba nie tak do końca...
    "Testowałem" EraDomowa, czy jak to się tam zwie...
    http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/50.315732443587045,17
    .694854736328125/z/12
    powyżej link do moich okolic (zaznaczcie proszę tylko bts-y ery)
    Strefę aktywowałem w Prudniku,tel. działał w całym mieście i okolicach,
    zabrałem go też do Racławic Śl. (na wschód od Prudnika), też można było
    korzystać z tel.

    Mirek