  • 1. Data: 2013-09-15 20:27:09
    Temat: Play biznes co teraz można dostać "z pod lady"?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam
    3 aktywacje, bez telefonów, kwoty minimalne lub niskie. co teraz można
    "wyrwać" od playa na firmę? To co jest na stronie www mnie nie
    interesuje. JEśli ktoś wie co maja, prosze dać znać, ja juz sobie
    wynegocjuję.
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-09-15 20:38:53
    Temat: Re: Play biznes co teraz można dostać "z pod lady"?
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 15 Sep 2013 20:27:09 +0200, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

> [...]
    >"wyrwać" od playa na firmę? To co jest na stronie www mnie nie
    >interesuje. JEśli ktoś wie co maja, prosze dać znać, ja juz sobie

    Z pod lady to znaczy co bo nie rozumiem? Trochę nie ta pora, trzeba
    było przedłużyć zanim wprowadzono te najnowsze taryfy, bo w tych
    najnowszych nie dość że wychodzi drożej to jeszcze dostaje się mniej
    minut.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-09-15 21:11:22
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.09.2013 20:38, dizel pisze:

> [...]
    > było przedłużyć zanim wprowadzono te najnowsze taryfy, bo w tych
    > najnowszych nie dość że wychodzi drożej to jeszcze dostaje się mniej

    jak masz firmę, to nie idziesz do salonu (możesz ale to niekorzystne)
    tylko kontaktujesz się z "doradcą ściemniaczem biznesowym" i on może,
    czasami nie chce przedstawić Ci lepszą ofertę. Teraz jako "lepszą"
    ofertę proponują mi starą formułę S - która i tak jest lepsza niż
    unlimited czy jak to się tam nazywa. Problem w tym, że zazwyczaj jak się
    wypowie umowę to rozwiązuje się woreczek z prezentami. tyle że nie wiem
    czy w tym przypadku tak będzie, a cholernie mi się niechce pisać
    rozwiązań umów i wysyłać poleconym....
    O infolini nawet nie wspominam
    ToMasz

  • 4. Data: 2013-09-15 21:28:59
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > Teraz jako "lepszą" ofertę proponują mi starą formułę S

    Tak? Nie została jeszcze wycofana? To pewna informacja? Pozwolisz, że będę
    się powoływał na "pewnego klienta z południa Polski", któremu taką ofertę
    przedstawiono, podczas moich rychłych użerań się z konsultantami? Bo już
    atakują, tylko mają pecha, bo trafiają na żonę, która ten numer użytkuje,
    ona odsyła ich na drzewo czyli do mnie (numer jest na moją firmę) ale jakoś
    do mnie nie mają odwagi zadzwonić ;->

    JoteR

  • 5. Data: 2013-09-15 21:29:51
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 15 Sep 2013 21:11:22 +0200, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

> [...]
    >wypowie umowę to rozwiązuje się woreczek z prezentami. tyle że nie wiem
    >czy w tym przypadku tak będzie, a cholernie mi się niechce pisać

    Jeżeli Ci proponują starsze abo to dobrze bo te nowe są droższe i
    mniej, tyle że od wejścia nowych aobnametnów stare już nie obowiązują,
    być może w ofertach firmowych jest inaczej. Co do tego spod lady to
    może spróbuj napisać na forum play na pw do któregoś z przedstawicieli
    biznesowych, jest tam ich kilku. Przy firmie to kwestia indywidualna
    jest więc różne rzeczy można wynegocjować.
    http://forumplay.pl/

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-09-15 21:56:09
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.09.2013 21:28, JoteR pisze:

    > Tak? Nie została jeszcze wycofana? To pewna informacja? Pozwolisz, że
    > będę się powoływał na "pewnego klienta z południa Polski", któremu taką
    > ofertę przedstawiono,
    podobno do wtorku 23.59. mimo że mnie się kończy umowa w piątek, to
    spoko da sie podpisać we wtorek.
    Tyle że warunki rozmów będę miał te same, ale zmienią się pakiety netu.
    teraz mam 100mega za 5zł, potem 10 mega za 5 ale 1 giga za 15 (nie
    pamiętam dokłanie) ale dlamnie to niekorzystne. pytanie jakie jeszcze
    były bonusy do wzięcia w starej formule S? Drugi numer na karcie sim?
    Rozmowy w abonamencie były do "wszystkich" czy do W3 a polsaty
    biedronki mbanki doliczane do kwoty abonamentu?

    ToMasz

  • 7. Data: 2013-09-16 08:58:09
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 15 Sep 2013 21:56:09 +0200, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

> [...]
    >Rozmowy w abonamencie były do "wszystkich" czy do W3 a polsaty
    >biedronki mbanki doliczane do kwoty abonamentu?

    Rozmowy są jak najbardziej do wszystkich sieci, plusem tej oferty jest
    też to że po wykorzystaniu złotówek minuta kosztuje 0,19gr, w nowszych
    0,29gr. Bierz to co dają, i tak na tym lepiej wyjdziesz niż przy
    nowych taryfach.
    Co do samego abonamentu to możesz go w play przedłużyć nawet 6
    miesięcy wcześniej.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-09-16 12:44:05
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 16.09.2013 08:58, dizel pisze:

> [...]
    > nowych taryfach.
    > Co do samego abonamentu to możesz go w play przedłużyć nawet 6

    Teraz płacę ok 15zł brutto i te pieniądze przekształcają się w magiczny
    sposób na pakiet złotówek, z ktorego to pakietu finansowane są rozmowy i
    smsy. na 4 dni przed zakończeniem mam 85zł..... Tych minut mam (nie
    pamietam) ok 300, zamienne na smsy i mmsy (sporadycznie) i OSOBNO
    intenret 5zł100mega 10zł 250mega. minut za dużo, netu, czasem mało,
    czasem wystarcza.
    W nowej taryfie za 11 mega zapłacę....? nascie złotych? Albo kupie za
    naście zł 1 giga, ale przez pół roku go nie potrzebuje, a w wakacje na
    urlopie napewno braknie. tak więc raczej się nie zdecyduje na zmianę.

    ToMasz

    PS. kupie mifi+aero2. Nie wiem kto im te taryfy wymyśla

  • 9. Data: 2013-09-16 21:12:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-15 21:29, dizel pisze:
    > Jeżeli Ci proponują starsze abo to dobrze bo te nowe są droższe i
    > mniej, tyle że od wejścia nowych aobnametnów stare już nie obowiązują,
    > być może w ofertach firmowych jest inaczej.

    Dzisiaj właśnie miły konsultant w salonie dał mi cynk że do 24 września
    jeszcze podpisze mi umowę ze starej oferty. Kamień spadł mi z serca bo
    nowe dłuższe i mniej minut (jak dla mnie prywatnego)
    TFuuuu odpukać, podpisuję dopiero 20 bo wcześniej się nie da.
    TFUUUUUU jeszcze raz Ciiiiii :-)

  • 10. Data: 2013-09-16 21:30:10
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 16 Sep 2013 21:12:51 +0200, z <...@...pl> wrote:

> [...]
    >nowe dłuższe i mniej minut (jak dla mnie prywatnego)
    >TFuuuu odpukać, podpisuję dopiero 20 bo wcześniej się nie da.

    Dokładnie tak jak piszesz, dzisiaj dostali info w salonach że stare
    abo można jeszcze wziąć nie do jutra tylko do 24.09 czy to prywatny
    czy firma.