    From: "JoteR" <u...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play biznes co teraz można dostać "z pod lady"?
    Date: Sun, 15 Sep 2013 21:28:59 +0200

    "ToMasz" napisał:

    > Teraz jako "lepszą" ofertę proponują mi starą formułę S

    Tak? Nie została jeszcze wycofana? To pewna informacja? Pozwolisz, że będę
    się powoływał na "pewnego klienta z południa Polski", któremu taką ofertę
    przedstawiono, podczas moich rychłych użerań się z konsultantami? Bo już
    atakują, tylko mają pecha, bo trafiają na żonę, która ten numer użytkuje,
    ona odsyła ich na drzewo czyli do mnie (numer jest na moją firmę) ale jakoś
    do mnie nie mają odwagi zadzwonić ;->

    JoteR