  • 31. Data: 2014-04-06 21:52:17
    Temat: Re: Play bezpłatny net
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 06 Apr 2014 15:09:10 +0200, z <...@...pl> wrote:

    >Dzięki. Jak zacząłem grzebać i wyszło na to że są warianty tych formuł i
    >ludzie też się gubią w interpretacji zapisów...
    >Mam nadzieję że data tego regulaminu nic nie zmienia bo podpisywałem
    >rzutem na taśmę w październiku i takiej oferty już miało nie być.
    >A może mam jednak inną co się tylko tak samo nazywa ;-)
    >No dobra. W ramach testów może się skuszę na 20 zł i będę miał zupełną
    >jasność. :-)

    Gratuluje, podpisać umowę i nawet nie wiedzieć jaką się ma taryfę.
    Widać jednak ci celebryci w reklamach play na coś się przydają:)
    Tak poważnie to formuły były 3, s,m,l na początku.
    Sprawdź sobie jaką masz taryfę na play24 albo kodem: *111*49*1#
    Jeśli to formuła s to jest na pewno tak jak pisałem wyżej max 20zł za
    1gb. W innych formułach było też max 20zł ale większe pakiety netu za
    to.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2014-04-07 07:24:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-04-06 21:52, dizel pisze:
    > Gratuluje, podpisać umowę i nawet nie wiedzieć jaką się ma taryfę.
    > Widać jednak ci celebryci w reklamach play na coś się przydają:)
    > Tak poważnie to formuły były 3, s,m,l na początku.

    Nie czytałem o necie bo jego potrzeba pojawiła się w połowie umowy.
    Interesowały mnie minuty. A że nie tylko ja mam problem z doczytaniem
    się tych regulaminów zapewne świadczy o debilizmie społeczeństwa a nie
    niechlujnie napisanym papierach. Chociaż... tak profesjonalna firma
    zrobiła to jak najbardziej przemyślanie.
    Każdy konsultant z innego kościoła i co innego mówi o warunkach mojej
    umowy _FormułaS_.

    Tak wiem... Wszyscy tak robią. Dlaczego ktoś miałby interes się
    wyłamywać. :-)
    Jeszcze raz dziękuję.

  • 33. Data: 2014-04-07 18:42:30
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-04 20:38, dizel pisze:

    > Przeczytaj ten wątek dokładnie bo odpowiedź już padła.
    >
    > Pozdrawiam

    Ojej, przecież jest tu ze 30 wiadomości...

  • 34. Data: 2014-04-07 18:42:38
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-04 20:37, dizel pisze:

    > jak masz zasięg play lte i modem który obsługuje lte to daje 200gb na
    > miesiąc za darmo, no prawie, musisz mieć 30zł na koncie i utrzymywać
    > ważność na wychodzące.
    >
    > Pozdrawiam

    Nie mam zasięgu LTE Play, i raczej nigdy nie będę miał. LTE to raczej
    standard do miast, zasięg działania więcej niż mizerny.

  • 35. Data: 2014-04-07 20:08:49
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 07 Apr 2014 18:42:30 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Ojej, przecież jest tu ze 30 wiadomości...

    Jeśli kupisz ich starter to masz dostęp tylko do nadajników własnych
    play i orange natomiast jeśli przeniesiesz do nich numer od innego opa
    to masz tak jak w play zasięg Play,Pus,Orange,T.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2014-04-07 20:14:30
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 07 Apr 2014 18:42:38 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Nie mam zasięgu LTE Play, i raczej nigdy nie będę miał. LTE to raczej
    >standard do miast, zasięg działania więcej niż mizerny.

    W play akurat najpierw biorą się za mniejsze miejscowości a duże miata
    na końcu, na razie jest słabo ale cały czas zasięg będzie się
    powiększał. Tu można sobie zobaczyć:
    http://4glte.play.pl/
    Na mapce odznaczyć cały zasięg i 4G Lte tak aby została tylko
    technologia lte.