  • 11. Data: 2014-04-03 23:47:08
    Temat: Re: Play bezpłatny net
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" m...@4...com

    > Jeśli przeniesiesz do nich numer to masz tak jak w play zasięg własny
    > play, orange, t i plus natomiast jeśli kupisz starter virgin to masz
    > zasięg tylko własny play i orange

    Teraz jestem w Play, wcześniej byłem w mBanku,
    dokąd przeszedłem z Ery, gdzie trafiłem z Plusa.

    Najgorzej było w Erze. Ale i Bóg pobłogosławił zmianą
    wysokości VAT, co mogłem wykorzystać, gdyż podwyższono
    mi cenę, a umawiano się ze mną na cenę brutto. Jeno mi
    zdrówko nie pozwoliło na szarpanie się z Erą.

    Tak więc -- startowałem przed kilku laty w Plusie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-04-04 01:29:32
    Od: z <...@...pl>

    > Ponoć Play daje bezpłatny dostęp, choć bardzo powolny.
    > Czy ktoś z tego korzystał i może to opisać? Lepsze
    > 8 kb/s niż nic. Overmagiel ma dwa sloty na SIMki.

    Zapodaj jakieś konkrety.
    Mam abo FormułaS (taka taniutka) i nie mogę się doszukać jak to działa.
    Późno już :-)
    W sumie potrzebuję do poczty + nawigacji.

  • 13. Data: 2014-04-04 20:13:17
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Ponoć Play daje bezpłatny dostęp, choć bardzo powolny.
    > Czy ktoś z tego korzystał i może to opisać? Lepsze
    > 8 kb/s niż nic. Overmagiel ma dwa sloty na SIMki.

    W ofercie na kartę? Chyba jednak nie daje, jest możliwość tylko
    wykupywanie pakietów..

  • 14. Data: 2014-04-04 20:13:30
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-03 18:18, dizel pisze:
    > On Thu, 3 Apr 2014 14:16:55 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Dokładnie tak jest, no ale potem jest lejek cały czas albo za te 10zł
    > możesz dokupić na przykład kolejne 100MB za 5pln i za miesiąc znowu to
    > samo czyli wydajesz 10zł i przez 3 miesiące masz po 100MB z pełną
    > prędkością, więc rocznie wyjdzie 40zł, jak za internet to cale nie
    > drogo oczywiście jeśli wystarczy ci te 100MB na miesiąc.
    > Tu masz pakiety netowe w Virgin:
    > http://virginmobile.pl/chce_przejsc_do_virgin_mobile
    /oferta/pakiety_internet/

    > Pozdrawiam

    Na jakich przekaźnikach chodzi ten Virgin i pod jaką nazwą?

  • 15. Data: 2014-04-04 20:37:08
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 04 Apr 2014 20:13:17 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >W ofercie na kartę? Chyba jednak nie daje, jest możliwość tylko
    >wykupywanie pakietów..

    jak masz zasięg play lte i modem który obsługuje lte to daje 200gb na
    miesiąc za darmo, no prawie, musisz mieć 30zł na koncie i utrzymywać
    ważność na wychodzące.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-04-04 20:38:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 533deee0$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > Zapodaj jakieś konkrety.
    > Mam abo FormułaS (taka taniutka) i nie mogę się doszukać jak to działa.

    Nie korzystam z tego, więc i nie znam szczegółów.

    > W sumie potrzebuję do poczty + nawigacji.

    Jak wielu.

    -=-

    IMO warto zastanowić się nad Dziewicą.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-04-04 20:38:18
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 04 Apr 2014 20:13:30 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    /oferta/pakiety_internet/

    >Na jakich przekaźnikach chodzi ten Virgin i pod jaką nazwą?

    Przeczytaj ten wątek dokładnie bo odpowiedź już padła.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-04-05 09:27:52
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 04 Apr 2014 01:29:32 +0200, z <...@...pl> wrote:

    >Zapodaj jakieś konkrety.
    >Mam abo FormułaS (taka taniutka) i nie mogę się doszukać jak to działa.
    >Późno już :-)
    >W sumie potrzebuję do poczty + nawigacji.

    Z tego się nie da korzystać, a ten patent to był do niedawna
    Po zmianię taryfy na lubię to przez jakisz czas można było korzystać z
    internetu z normalną prędkością, więc wystarczało żonglować taryfami,
    ale już play zablokował takie kombinacje.
    W formule s można jakieś pakiety netowe wykupić do abonamentu to chyba
    jedyne rozwiązanie.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2014-04-05 10:32:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 3 Apr 2014 03:28:01 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > Ponoć Play daje bezpłatny dostęp, choć bardzo powolny.
    > Czy ktoś z tego korzystał i może to opisać? Lepsze
    > 8 kb/s niż nic. Overmagiel ma dwa sloty na SIMki.

    "Zarabiając przeciętnie (ponad 2 kpln
    brutto na jedną rękę lub 1 kpln na
    każdą kończynę) raczej bez żalu bym
    poświecił 5 dych na bezproblemowy
    dostęp do netu komórkowego."

    J.

  • 20. Data: 2014-04-05 11:53:53

    W dniu 2014-04-05 09:27, dizel pisze:
    > W formule s można jakieś pakiety netowe wykupić do abonamentu to chyba
    > jedyne rozwiązanie.

    Już się dowiedziałem. Jest kilka pakietów 7zł 10zł ... ale w formuleS
    nie da się ich włączyć chociaż próbować można :-( Taki bajzel na stronie
    pleja.
    Mogę co najwyżej korzystać wpadając w progi: 5zł, 10zł, 25-30zł a
    później lejek i więcej nie zapłacę. I tu nie mam jasności bo jeden
    konsultant twierdzi że 25 a drugi że 30zł