  • Data: 2009-10-05 08:20:55
    Temat: Re: Play bez wyników
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    looker wrote:

    > Chyba nadal nie rozumiesz, mowimy o sytuacji kiedy Plus odcina roaming z
    > braku platnosci na przyklad. Wtedy abonenci Play cofaja sie sie do IDEI 1800
    > z okolo 99 roku bodajze.
    >
    > I tu niewazny jest procent ruchu, tzn wazny jest z punktu widzenia zysku,
    > ale w tej sytuacji 50% klientow (minimum) nie moze korzystac z uslug bo nie
    > sa w zasiegu sieci i tyle.

    O ile dobrze pamiętam (bo nie chce mi się teraz grzebać w kwitach)
    zapewniając pokrycie radiowe 10 % terytorium Polski (w konkretnych
    lokalizacjach) otrzymujemy dostęp do ponad 50 % populacji. Populacja =
    klient.

    Pomijam fakt, że uboższe (a przy tym mniej zaludnione) tereny w
    mniejszym stopniu korzystają z komórek, niż obszary wysoko
    zurbanizowane. Więc koncentracja potencjalnych klientów będzie większa w
    okolicach Warszawy niż w województwie lubelskim (zbliżona populacja).

    Więc nie wiem, o czym Ty własciwie piszesz. Skąd bierzesz ponad 50 % bez
    zasięgu...

    M.