eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - awaria systemu billingowego ?Re: Play - awaria systemu billingowego ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Adrian <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play - awaria systemu billingowego ?
    Date: Fri, 15 Apr 2011 08:16:38 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <io8nsg$g8u$1@inews.gazeta.pl>
    References: <io6fb2$2cjc$1@newsread.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.smtvsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1302848208 16670 80.48.166.113 (15 Apr 2011 06:16:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Apr 2011 06:16:48 +0000 (UTC)
    X-User: adrols2
    In-Reply-To: <io6fb2$2cjc$1@newsread.aster.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1010234
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-14 11:38, Piotr pisze:
    > Witam
    > Wczoraj sprawdzając kodem *101# numer w abonamencie otrzymałem
    > informacje, że nagle mam 35,90 zł ponad abonament ( Play dla Firm 75 z
    > ośmioma godzinami rozmów do wszystkich i nielimitowanymi w sieci i
    > stacjonarne ). Oczywiście "nadwyżka" nie ma to żadnego pokrycia z
    > billingiem ( wykorzystałem może z 1,5 godziny poza sieć ). Taka sama
    > kwota jest pokazywana w Play24. Konsultant potwierdził, że mają jakiś
    > problem od 11.04.
    > Na drugim numerze jeszcze wyższa kwota.
    > Mam nadzieje, że nie doliczą mi tej kwoty do faktury ( okres
    > rozliczeniowy 10.03-9.04 ).
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr
    >

    Jakiś czas temu miałem podobną sytuację. Konsultant też powiedział, że
    mają problem z systemem billingowym i że moje smsy i połączenia zostaną
    na koniec miesiąca rozliczone prawidłowo.
    Dodam, że w tym miesiącu rozliczeniowym, gdy sprawdzałem saldo konta
    przez Play24 nie miałem już żadnych informacji o jego stanie, nie
    wiedziałem ile minut i ile smsów pozostało, w sumie głównie zależało mi
    na smsach, bo stan minut kodem (*101#) można było sprawdzać bezproblemowo.
    Oczywiście faktura VAT na koniec miesiąca NIE uwzględniła tych inaczej
    rozliczonych minut i smsów, było tak jakby tego zdarzenia nie było, ale
    doszła opłata za połączenie z ... konsultantem :P
    Pozdrawiam
    -Adrian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: