eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - awaria systemu billingowego ?Re: Play - awaria systemu billingowego ?
  • Data: 2011-04-15 19:05:25
    Temat: Re: Play - awaria systemu billingowego ?
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-04-15 08:16, Adrian pisze:
    > Jakiś czas temu miałem podobną sytuację. Konsultant też powiedział, że
    > mają problem z systemem billingowym i że moje smsy i połączenia zostaną
    > na koniec miesiąca rozliczone prawidłowo.
    > Dodam, że w tym miesiącu rozliczeniowym, gdy sprawdzałem saldo konta
    > przez Play24 nie miałem już żadnych informacji o jego stanie, nie
    > wiedziałem ile minut i ile smsów pozostało, w sumie głównie zależało mi
    > na smsach, bo stan minut kodem (*101#) można było sprawdzać bezproblemowo.
    > Oczywiście faktura VAT na koniec miesiąca NIE uwzględniła tych inaczej
    > rozliczonych minut i smsów, było tak jakby tego zdarzenia nie było, ale
    > doszła opłata za połączenie z ... konsultantem :P
    > Pozdrawiam

    Gorzej bedzie jak im calkiem padnie billing. Bezpieczniej na karcie
    siedziec :P

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: