  • 11. Data: 2010-05-18 15:43:59
    Temat: Re: Play abonament za 1 zł i kolejki w Erze :)
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Sat, 15 May 2010 16:27:38 +0200, SDD napisał(a):

    > Użytkownik "DanW" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Moze wreszcie ktos w Erze zmadrzeje :)

    I wprowadzą okres rejestracji danych: 30 dni ;)

  • 12. Data: 2010-05-19 12:27:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...kropka.com> napisał w
    > I wprowadzą okres rejestracji danych: 30 dni ;)

    Musieliby by chyba wydac krocie na analize rynku :-)

    Bo na razie to maja wzrost wskaznika nowych klientow, oraz wzrost
    wskaznika rezygnacji.
    Ten drugi moze ich zmartwic :-)

    P.S. Sa dostepne jakies wiarygodne dane o migracjach ? Ile skad
    dokad ?
    W sumie to UKE powinien cos takiego prowadzic .

    J.

  • 13. Data: 2010-05-19 17:34:29
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > P.S. Sa dostepne jakies wiarygodne dane o migracjach ? Ile skad
    > dokad ?
    > W sumie to UKE powinien cos takiego prowadzic .

    Telepolis publikuje co kwartał. Nie pamietam zródła,

  • 14. Data: 2010-05-19 18:50:36
    Temat: Re: Play abo..
    Od: "Roft" <y...@y...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości

    > Ale o co chodzi? Obraziło chłopca słowo "kurwa"...
    > To tylko taki sposób ekspresji mojego zdumienia.

    Ekspresja na poziomie obszczymurka.

  • 15. Data: 2010-05-21 06:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail y...@y...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ekspresja na poziomie obszczymurka.

    Niech pierwszy rzuci kamieniem, kto sobie nigdy pod nosem nie przeklnie.
    Ale wiesz jak to jest, rzucic kurwa, to nieladnie, ale zwracac publicznie
    uwage jest super.
    A savoir-vivre obu rzeczy nie dopuszcza...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 16. Data: 2010-06-05 13:08:01
    Od: peter <p...@p...com>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail c...@p...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    czyli mniej wiecej tyle ile bys zaplacil za pakiet 2GB w playu jak bys
    zapytal pana/pania jaka taryfe wybrac...

  • 17. Data: 2010-06-06 08:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > czyli mniej wiecej tyle ile bys zaplacil za pakiet 2GB w playu jak bys
    > zapytal pana/pania jaka taryfe wybrac...

    poproszę o dokładniejsze informacje.
    Telefon kupowalem przede wszystkim w celu dzwonienia (wiem ze dzis to juz
    nie jest takie oczywiste)
    Przyznaje, ze cene internetu przeoczyłem.
    Niemniej teraz sie zastanawiam, jaka lepsza taryfe miałem wybrac. Mozesz
    podpowiedziec?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 18. Data: 2010-06-06 11:31:52
    Od: peter <p...@p...com>

    Budzik pisze:
> [...]
    > Przyznaje, ze cene internetu przeoczyłem.
    > Niemniej teraz sie zastanawiam, jaka lepsza taryfe miałem wybrac. Mozesz

    w playu sie to nazywa "swobodny internet" jak kupowalem to byl z 2 teraz
    jest z 3 ale ceny sa zblizone zmienili tylko nazwy taryf
    i teraz pakiet jest "zaszyty" i liczba minut do wszystkich sieci jest
    nie wiedziec czemu mniejsza bo ja mam z firmowa 75 540
    http://tinyurl.com/3a38rgy
    Jedyna niedogodnoscia jest to, ze pakiet jest do wykorzystania tylko
    z nadajnikow playa, wiec proponuje sprawdzic przed zakupem czy w zasiegu
    takowych bedzie sie przebywac;)

  • 19. Data: 2010-06-06 11:36:10
    Od: peter <p...@p...com>

    peter pisze:
> [...]

    Z tego co widze to placisz jak w roamingu
    http://tinyurl.com/37ttpqd
    czyli mozesz sie poczuc jak na kanarach korzystajac z transmisji
    pakietowej;)