  • 81. Data: 2010-06-28 08:02:42
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 09:40:29 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Prawda jest taka, że nie ma możliwości sprawdzenia do jakiej sieci
    > należy numer. Przede wszystkim klient nie dowie się, że numer należy do
    > sieci Heyah, mobilkinga, mbank mobile, samych swoich, 36.6, GaduAir...

    No OK, tę drobnicę faktycznie zalicza do "macierzystego" operatora. Tak
    czy inaczej jeśli bolesne jest P4, to P4 rozróżnia.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 82. Data: 2010-06-28 08:14:18
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > Dzwoniłeś wcześniej -- i co? Nie dosłyszałeś?

    Swego czasu stwierdziłem, że jakaś taka usługa podaje "stacjonarny" a ja mam
    promocję na stacjonarne w tp tylko czy jakoś tak. Zgłaszam, że nie mogę
    stwierdzić czy konkretny stacjonarny łapie się na promocję na co otrzymałem
    odpowiedź, że "istotnie". Tyle osiągnąłem, że czas swój straciłem.

  • 83. Data: 2010-06-28 08:21:23
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Czyli nie bardzo wiesz o co chodzi i gdzie dzwonią. Do play płaci się
    > więcej
    > bo zasiedziali operatorzy tak ustalili sobie stawki do młodszego
    > konkurenta.

    I takie zmowy cenowe są prawnie dozwolone ?

  • 84. Data: 2010-06-28 08:22:41
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "ALEX" <a...@g...pl>

    > Co niby narzuca? Stawkę za minutę? Jak widzisz MK czy wpMobi potrafią mieć
    > płaską stawkę, ich nie obowiązuje asymetryczny mtr?

    Dopłacają ?

  • 85. Data: 2010-06-28 08:49:48
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > Mogę sprawdzić. Nawet tu:
    >
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/check_number

    Znaczy mam skorzystać z płatnej usługi GPRS by sprawdzić ile kosztuje jakaś
    inna płatna usługa ?

  • 86. Data: 2010-06-28 08:51:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 10:21:23 +0200, niusy.pl napisał(a):

    > I takie zmowy cenowe są prawnie dozwolone ?

    No właśnie feler na tym polega, że zmowę cenową wspiera UKE.

  • 87. Data: 2010-06-28 08:59:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 17:58:30 +0200, ALEX napisał(a):

    > stawki do Play ni ch*ja. Ktoś zabrania W3 obniżyć ceny? I zauważ że z
    > MobilKinga czy innego wpMobi jest jedna płaska stawka do dowolnego opa.
    > Ich nie obowiązuje wyższy MTR?

    Nie, bo oni nie budują własnej sieci.

    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
    racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 88. Data: 2010-06-28 09:00:38
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 28-06-10 10:22, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "ALEX" <a...@g...pl>

    > Dopłacają ?

    A co mnie to interesuje? To ich problem nie mój. Mnie interesuje płaska
    stawka, a nie gorzkie żale. Jak op to spełnia to mi odpowiada, a jak nie
    to go opuszczam. Proste jak drut.
    BTW dziwi mnie że jeszcze nikt nie zauważył że to jest wojna i wygrywa
    ten który jest skuteczniejszy.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 89. Data: 2010-06-28 09:00:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie, bo oni nie budują własnej sieci.

    Nie płacą wyższego MTR do play?

    --
    Liwiusz

  • 90. Data: 2010-06-28 09:05:33
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 28-06-10 10:59, Waldek Godel pisze:

    > Nie, bo oni nie budują własnej sieci.

    Bo i tak są uzależnieni od MNO, logiczne. Co i tak nie usprawiedliwia
    kosmicznych stawek do Play, Ryja i Polsatu Cyfrowego. Zgodzisz się że te
    stawki W3 są z dupy wzięte?

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm