  • 51. Data: 2010-06-27 20:38:30
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 17:28:01 +0200, ALEX napisał(a):

    > Nie wiesz o czym piszesz.

    Wrzuć w Google takie hasła: Komisja Europejska, MTR, Play, UKE. Do tego
    poczytaj pierwszych 20 przepisów naszej ustawy zasadniczej, albo chociaż
    ten o równym traktowaniu przedsiębiorców.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 52. Data: 2010-06-27 20:51:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Motylek pisze:

    > Czekaj, sprawdze jeszcze raz. Bo przed chwila dzwonilem... ;)

    > Oooo nawet dziala...

    Czasem kłamie - na przykład pani Janinie Magnetofon nie przejdzie
    przez gardło nazwa "mbank mobile" ;)

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2010-06-27 20:59:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Jun 2010 01:43:04 +0200, scream wrote:
    >"Dobrze, to niech się pan przeniesie do Play, ale za pół roku kończy im się
    >okres ochronny i wtedy dopiero pan zobaczy i pożałuje swojej decyzji!"

    >Zapytuję więc was, drodzy grupowicze, co się stanie za te pół roku - co
    >zobaczę i dlaczego mam wtedy żałować swojej decyzji o przejściu do Play?
    >Rozumiem, że zmienią się wtedy stawki MTR, ale jaki wpływ będzie to miało
    >na sytuację obecnych klientów?

    Play zbankrutuje a klienci uslysza "polaczenie nie moze byc
    zrealizowane z powodu niezaplaconych faktur" :-)

    >I czy ktokolwiek o zdrowych zmysłach naprawdę myśli, że Play wtedy
    >podniesie ceny, co byłoby dla nich strzałem w stopę?

    No ale czy mozna obnizac ceny nie patrzac na koszta ?

    W ciagu pol roku raczej nic istotnego sie nie stanie, ale w dluzszym
    czasie ... albo sie beda musieli klienci Play przyzwyczaic do gorszych
    warunkow, albo inni tez obniza.

    J.

  • 54. Data: 2010-06-27 21:00:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Jun 2010 02:02:20 +0200, SDD wrote:

    >Hmmm - moze wszyscy sie wtedy przeniosa do Play, i wowczas Play stanie si
    >ede facto monopolista, a wtedy.... :)

    A wtedy padnie, bo przestanie zarabiac na MTR :-)

    J.

  • 55. Data: 2010-06-27 21:06:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Jun 2010 17:28:01 +0200, ALEX wrote:

    >TP do W3, jak wystartowały.

    Troche pozniej, o ile dobrze pamietam i sie nie myle.
    Przez pewien czas bylo taniej z TP do gsm niz odwrotnie.

    >Wtedy MTR też był asymetryczny. Bo inaczej
    >TP zniszczyła by raczkujące wtedy W3, no może z wyjątkiem Centertela.

    Pare lat pozniej z kolei TP wykorzystala swoja monopolistyczna pozycje
    i obnizyla koszt polaczen do Idei.
    No ale to akurat z korzyscia dla nas wyszlo.

    J.

  • 56. Data: 2010-06-27 21:11:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Jun 2010 13:24:06 +0200, scream wrote:
    >Wyguglałem że w 2013 roku, nie wiem czy to prawda - ale jeśli tak, to mnie
    >ołgał.

    Cos mi sie wydaje ze stawki opadaja stopniowo, wiec byc moze i za pol
    roku cos bedzie.

    >Cytat z komentarzy z bloga W. Jabczyńskiego:
    >"I zróbcie jakiś sygnał różnicujący połączenia do P4. Nic tak nie wkurza,
    >jak SMS z podsumowaniem kosztów półgodzinnej rozmowy z klientem, który
    >jeszcze tydzień temu miał swój numer w Orange."

    Ale czemu nie kieruje tego do poslow ?
    Jak sie ustalalo takie przepisy, to trzeba bylo byc konsekwentnym :-)

    J.

  • 57. Data: 2010-06-27 21:13:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Jun 2010 18:00:26 +0200, tl wrote:

    >Bzdura , mając wolny wybor i bezproblemową mozliwosc prznoszenia numerow to
    >Ty dajesz swojemu operatorowi prawo do łupienia Siebie. Prawo telekomunikacyjne
    >daje Ci mozliwosc zaprotestowania nogami przeciwko tej praktyce

    Ale ja moze jestem zadowolony ze stawek mojego operatora, tylko
    chcialbym wiedziec wczesniej ile zaplace za rozmowe z innymi osobami.

    No fakt, przenioslbym sie do Play, to bym wiedzial :-)

    J.

  • 58. Data: 2010-06-27 21:45:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 22:59:15 +0200, J.F. napisał(a):

    > W ciagu pol roku raczej nic istotnego sie nie stanie, ale w dluzszym
    > czasie ... albo sie beda musieli klienci Play przyzwyczaic do gorszych
    > warunkow, albo inni tez obniza.

    Mysle, ze warunki nie beda gorsze.
    Wez pod uwage, ze gdyby nie Play, to nadal bysmy placili za minute 60-80
    groszy!

    --
    best regards,
    scream

  • 59. Data: 2010-06-27 22:03:32
    Od: Piotr <i...@a...pl>

    > W ciagu pol roku raczej nic istotnego sie nie stanie, ale w dluzszym
    > czasie ... albo sie beda musieli klienci Play przyzwyczaic do gorszych
    > warunkow, albo inni tez obniza.

    Raczej zlikwidują usługi typu zbieranie minut za połączenia przychodzące
    lub dawanie gratisowych SMS'ów do wszystkich sieci.
    Podwyżka abonamentu raczej nie chodzi w grę, podobnie jak zmiana ceny
    minuty połączenia, ewentualnie podniosą cenę lub zlikwidują darmowe
    połączenia we własnej sieci i na stacjonarne.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 60. Data: 2010-06-28 04:40:42
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 27-06-10 22:38, Olgierd pisze:

    > Wrzuć w Google takie hasła: Komisja Europejska, MTR, Play, UKE.

    Nic na stronie ke nie ma o P4. A to sznurek ze strony uke
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&new
    s_cat_id=265&news_id=1996&layout=3&page=text

    Do tego
    > poczytaj pierwszych 20 przepisów naszej ustawy zasadniczej, albo chociaż
    > ten o równym traktowaniu przedsiębiorców.

    Obawiam się że spora część gospodarki PL jest regulowana i jakoś to jest
    zgodne z konstytucją: gaz, prąd, ciepło, woda, koncesje na handel
    paliwem, alkoholem itd.
    BTW zawsze można zainteresować TK działalnością P4 jeśli łamie konstytucję.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm