  • 41. Data: 2010-06-27 18:06:38
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Motylek pisze:

    > No i dorosly czlowiek jak nie musi to nie zadzwoni do Play czy
    > gdziekolwiek indziej ;)

    Walicie pierdoły paniska. JAk potrzebuje tone buraków to zadzwonie do
    Wieśka na Playa czy do Franka na stacjonarny? Ano najpierw do Franka, bo
    taniej. Jak Franek niema, trudno, biznes to biznes, musze dzwonić do
    Playa i płacić wiecej. ale _zawsze_ wybiorę tańsze rozwiazanie.

    ToMasz

  • 42. Data: 2010-06-27 18:12:34
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > No i masz odp. czy nalezy do Orange, czy nie nalezy. A jak nie nalezy to
    > czy nalezy do Play? Czy nie? Bo moze do innego operatora...

    NIE. KROPKA. Dostaniesz odpowiedź do JAKIEJ SIECI należy.

  • 43. Data: 2010-06-27 18:16:19
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:
    > ale _zawsze_ wybiorę tańsze rozwiazanie.

    O to nie, to ja wybiore rozwiazanie z lepszym ROI :)

  • 44. Data: 2010-06-27 18:18:52
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > NIE. KROPKA. Dostaniesz odpowiedź do JAKIEJ SIECI należy.

    Czekaj, sprawdze jeszcze raz. Bo przed chwila dzwonilem... ;)

    Oooo nawet dziala...

    ;)

  • 45. Data: 2010-06-27 18:35:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 20:06:38 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Walicie pierdoły paniska. JAk potrzebuje tone buraków to zadzwonie do
    > Wieśka na Playa czy do Franka na stacjonarny? Ano najpierw do Franka, bo
    > taniej.

    ROTFL.
    Ja bym zadzwonił do tego, który te buraki sprzedaje taniej, a nie tego, do
    którego mam tańsze minuty.

    --
    best regards,
    scream

  • 46. Data: 2010-06-27 19:09:04
    Od: Seba101 <j...@a...gdzies>

    W dniu 2010-06-27 12:50, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > sposob na konsultanta:
    > http://www.youtube.com/watch?v=F9G-gCScmRM&feature=r
    elated

    http://www.youtube.com/watch?v=pgYarQbPHPo

    --
    Seba101

    Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz,
    po czym zaklął szpetnie.

  • 47. Data: 2010-06-27 19:09:30
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Motylek" <c...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz, w moim przypadku sa to sprawy groszowe (zlotowkowe). Nie bede dla
    > oszczednosci kilkunastu zlotych pewnei w okresie pol rocznym zmienial opa,
    > bo moj czas na zmiane opa bedzie mnie wiecej kosztowal niz zyski na tym.

    Wiesz, być może dla Ciebie są to sprawy groszowe ale zabierasz w imię tych
    spraw głos i dezinformujesz ludzi . Być może wynika to z niewiedzy ale w
    takim razie po co powtarzasz rozpowszechniane przez marketoidów W3 plotki i
    kłamstwa skoro nie jesteś tym faktycznie zaineresowany ?

  • 48. Data: 2010-06-27 19:12:34
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > A to nie dlatego, ze mlodszy konkurent dostal fory?

    Może zaczniemy od małego testu Twojej wiedzy - opisz swoimi słowami co to
    jest MTR.
    Wiedzę o ustawach i rynku masz raczej zerową.

  • 49. Data: 2010-06-27 20:31:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 20:18:52 +0200, Motylek napisał(a):

    > Czekaj, sprawdze jeszcze raz. Bo przed chwila dzwonilem...

    Dzwoniłeś wcześniej -- i co? Nie dosłyszałeś?

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 50. Data: 2010-06-27 20:36:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 17:54:20 +0200, tl napisał(a):

    > Pomiędzy nimi gdy równo startowali ?

    Tak, w momencie, kiedy startowały Polkomtel, Centertel i PTC.

    > I gdy nie było pojęcia MTR ?

    W sensie, że nie było rozliczeń międzyoperatorskich? Żartujesz?

    > I co
    > to oznacza nierówne traktowanie ?

    Nierównym traktowaniem jest stosowanie nierównych cen w podobnych
    sytuacjach. Przypomnę, że UOKiK dość mocno zwalcza zarówno ceny
    transferowe (te także skarbówka), jak i porozumienia cenowe.

    Dołóż do tego ewidentne zaburzenie równowagi rynkowej poprzez stosowanie
    nierównomiernego MTR.

    Przypomnę, że pół roku temu KE wytknęła UKE stosowanie nieuzasadnionych i
    zaburzających równowagę preferencji dla P4.
    Powiedziałbym, że to się skończy jakimś postępowaniem.