  • 11. Data: 2010-06-27 10:03:26
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Zła, jeśli przez taką taryfę klient nie wykona pewnych połączeń,
    > które by normalnie wykonał.

    Wykona. Jesl bedzie mu sie to kalkulowac. JEsli uzna, ze rozmowa po
    wyzszych stawkach sie nei kalkuluje, to po rpstu nie zadzwoni. Tak samo
    jak w biznesie. Ja tez nie dzwonie do kazdego, nawet jak mam "darmowe
    minuty" - bo mi sie nie kalkuluje. Jak ktos ma interes, to niech dzwoni
    ;) A jak ma playa i interes to tez niech dzwoni. Mnie si enie kalkuluje
    (czasem) dzwonic ;) I wole nie dzwonic, czy to minuta jest po 1 grosz
    czy po 60 groszy.

  • 12. Data: 2010-06-27 10:43:20
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > A jak juz Play ie bedzie faworyzowany to ilosc numerow spadnie ;)

    Moze spasc dosyc glawtownie bo inni operatorzy beda musieli mniej oddawac
    tym samym zwieksza pakiety.

  • 13. Data: 2010-06-27 10:50:11
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    sposob na konsultanta:
    http://www.youtube.com/watch?v=F9G-gCScmRM&feature=r
    elated

  • 14. Data: 2010-06-27 11:24:06
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 08:03:48 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Wyraźnie wyprowadziłeś go z równowagi. Nie chce mi się teraz szukać,
    > kiedy Playowi kończy się okres ochronny (czyli do kiedy przysługują mu
    > wyższe stawki MTR), ale:

    Wyguglałem że w 2013 roku, nie wiem czy to prawda - ale jeśli tak, to mnie
    ołgał.

    > Czy nie używał argumentu, że nikt nie będzie do Ciebie dzwonił? ;)

    Oczywiście, to jeden z głównych argumentów. Ale jakich argumentów mógł użyć
    na dobrą sprawę, skoro ich oferta to 100 minut za 35 zł?

    > Jak wiadomo, użytkownicy W3, to klienci na tyle biedni, że przerażają
    > ich wyższe stawki do playa, i na tyle nierozgarnięci, że nie potrafią
    > wybrać sobie lepszej taryfy ;)

    Cytat z komentarzy z bloga W. Jabczyńskiego:
    "I zróbcie jakiś sygnał różnicujący połączenia do P4. Nic tak nie wkurza,
    jak SMS z podsumowaniem kosztów półgodzinnej rozmowy z klientem, który
    jeszcze tydzień temu miał swój numer w Orange."

    --
    best regards,
    scream

  • 15. Data: 2010-06-27 11:27:06
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 12:03:26 +0200, Motylek napisał(a):

    > Wykona. Jesl bedzie mu sie to kalkulowac. JEsli uzna, ze rozmowa po
    > wyzszych stawkach sie nei kalkuluje, to po rpstu nie zadzwoni.

    Ale co to znaczy i jak w ogóle można w ten sposób myśleć? Chyba, że
    rozpatrujemy to w kategoriach telefonów wykonywanych przez dzieci i
    młodzież. Dorosły człowiek jak potrzebuje do kogoś zadzwonić to tak czy
    inaczej powinien to zrobić i ufam, że zrobi, bez względu na operatora.

    --
    best regards,
    scream

  • 16. Data: 2010-06-27 12:52:24
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik scream napisał:

> [...]
    > młodzież. Dorosły człowiek jak potrzebuje do kogoś zadzwonić to tak czy
    > inaczej powinien to zrobić i ufam, że zrobi, bez względu na operatora.

    No i dorosly czlowiek jak nie musi to nie zadzwoni do Play czy
    gdziekolwiek indziej ;)

  • 17. Data: 2010-06-27 12:54:28
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik scream napisał:

> [...]
    > jak SMS z podsumowaniem kosztów półgodzinnej rozmowy z klientem, który
    > jeszcze tydzień temu miał swój numer w Orange."

    No wlasnie. Skoro ustawa reguluje, ze do Play sa wyzsze koszty
    dzwonienia, to klient powinien byc o takim fakcie powiadomiony przed
    zrealizowaniem polaczenia.

    A wtedy moga sobie nawet liczyc 7 zlotych za minute do Play.

  • 18. Data: 2010-06-27 14:04:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 10:18:29 +0200, ALEX napisał(a):

    > Niby jak?
    > BTW jak W3 była subsydiowana to im jakoś nie przeszkadzało.

    Czyli który z operatorów dopłacał do którego?

    Zaś w odpowiedzi na pytanie "jak" -- bardzo prosto. Po pierwsze KE coś na
    to ma, więc jak rozumiem i prawo wspólnotowe coś do tego ma. Po drugie
    można pójść od strony równych warunków prowadzenia działalności.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 19. Data: 2010-06-27 14:05:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 27 Jun 2010 14:54:28 +0200, Motylek napisał(a):

    > Skoro ustawa reguluje, ze do Play sa wyzsze koszty dzwonienia,
    > to klient powinien byc o takim fakcie powiadomiony przed zrealizowaniem
    > polaczenia.

    A nie jest? Nie rozśmieszaj mnie. Jest cennik -- mieliby posłańca z flagą
    przysyłać do użytkownika wybierającego jakiś numer telefonu?

  • 20. Data: 2010-06-27 14:10:30
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Czyli który z operatorów dopłacał do którego?

    TPsa do każdego komórkowego. Do dzisiaj to robi. Kiedyś w dużo więcej niż
    obecnie.