  • 101. Data: 2010-06-28 11:34:11
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 12:50:13 +0200, niusy.pl napisał(a):

    > Przecież to bez znaczenia jest gdzie jest cennik. Chodzi o to, by
    > wiedzieć za ile rozmawia się. Wsiadasz do taksówki i wiesz ile kosztuje
    > kilometr czy tam minuta a do tego możesz umówić się ile będzie kosztował
    > dalszy kurs. Najprościej byłoby gdyby cena była ta sama. Inaczej w
    > cenniku może się znaleźć TYSIĄC różnych stawek zależnie od tego, gdzie
    > się dzwoni i NIKT nie będzie w stanie z góry stwierdzić ile będzie go
    > kosztowała rozmowa. To jest CHORE.

    Już niedawno napisałem, że pomysł jest na tyle dziwaczny, że nie zdziwię
    się, że ustawodawca nałoży taki obowiązek na operatorów.
    Zaproponuj jednak proszę w jaki sposób miałoby się to realizować.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 102. Data: 2010-06-28 12:42:55
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 28-06-10 12:35, niusy.pl pisze:

    > A mnie największy zysk przy najmniejszych kosztach.

    Zbliżone choć nie tożsame.

    > Płaska stawka powinna być ponieważ niepłaska z klienckiego punktu
    > widzenia jest niesłuszna, ale ... jeśli istnieje uwarunkowanie, które
    > taką stawkę wymusza to oczekiwanie, że taka będzie jest po prostu głupie.

    Jeżeli istnieje uwarunkowanie na dupczenie klientów to się ich dupczy. A
    że dają się dupczyć to ich problem.

    > Mnie dziwi, że Ty nie zauważyłeś, że inni wiedzą :-)

    Nic nie wiedzą, pomijając wyjątki to dzieci błądzące we mgle, a op doi
    ich aż miło. Ale jak się nie chce ruszyć dupy to trzeba płakać hehehehe.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 103. Data: 2010-06-28 12:44:24
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 28-06-10 12:30, Olgierd pisze:

    > No to jeszcze raz: KE twierdzi, że takie wspieranie jednego operatora
    > kosztem innego jest niedopuszczalne ze względu na zasadę równego dostępu
    > do rynku.

    siakieś konkrety?

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 104. Data: 2010-06-28 12:46:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 14:44:24 +0200, ALEX napisał(a):

    > siakieś konkrety?

    A Gógla wyłączyli? Hint: ke play mtr uke

  • 105. Data: 2010-06-28 13:07:49
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 28-06-10 14:46, Olgierd pisze:

    > A Gógla wyłączyli?

    I sądzisz że będę tego szukał? Jak coś rzucasz to się podeprzyj
    odpowiednimi regulacjami. A jak nie to....

    Hint: ke play mtr uke

    Hint Play wygrywa, W3 traci. Wygrywa klient i tylko to się liczy :-D

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 106. Data: 2010-06-28 13:19:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 15:07:49 +0200, ALEX napisał(a):

    > I sądzisz że będę tego szukał? Jak coś rzucasz to się podeprzyj
    > odpowiednimi regulacjami. A jak nie to....

    LOL jakbym był złośliwy to bym to skomentował odpowiednio ;-)

  • 107. Data: 2010-06-28 17:21:45
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ALEX" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Symetryczny tak, asymetryczny niezbyt.

    Spoglądasz przez pryzmat narzucony marketoidalnie. Należy porównywać ogół
    kosztów, bilans całości
    ruchu. Zresztą być może niedługo przejdą na model kosztowy.

    > Owszem, z grubsza.
    >
    > Co to
    >
    > Jeżeli op jest nastawiony na transfer zysków za granicę to musi doić
    > swoich użyszkodników, jeżeli nie, może mieć płaską stawkę. Proste jak
    > drut.

    Wszystko zależy od modelu biznesowego i właścicieli. No i zarządu w Polsce.
    Jeśli
    potrafiliby negocjować rozsądne transfery kasy, a nie wpływy do swojego
    portfela
    to byłoby znośnie. A tak utrzymujemy globalne spółki.

    > Dowód ?
    >
    > Jakiś czas temu wpadła tu Polka z USA i stwierdziła że model europejski
    > jest zdecydowanie lepszy niż amerykański. Do tego model amerykański
    > zniszczyłby Playa błyskawicznie. Niestety. I nadal byś miał stawkę 80gr za
    > minutę. Bo po co obniżać?

    Wiesz, bawię się też w voipa. Dzwoniąc na ichnie numery nie ma różnicy czy
    to stacjonarny, czy komórkowy.
    Obydwa połączenia jednakowo tańsze od połączeń na polskie stacjonarne. Może
    masz nieścisłe informacje ?

    > Kiedyś
    >>
    > Rzecznik Playa chciał zabójczego dla swojej sieci rozwiązania? Czy ja coś
    > źle rozumiem?

    Zabójczego ? Zresztą pogooglaj sobie we własnym zakresie.

  • 108. Data: 2010-06-28 17:43:35
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > I takie zmowy cenowe są prawnie dozwolone ?

    Co gógla wyłączyli ? Coś co czasem widać gołym okiem ewentualnie można
    skorzystać
    z logicznego toku rozumowania nie zawsze da się udowodnić na gruncie
    prawnym. Słynnego
    Ala wsadzili za podatki , a nie gangsterkę.

  • 109. Data: 2010-06-28 19:25:25
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 28-06-10 15:19, Olgierd pisze:

    > LOL jakbym był złośliwy to bym to skomentował odpowiednio ;-)

    Coś ci się pojebało chłopcze, to Ty rzucasz siakieś oskarżenia, i nie
    licz na to że będę czegoś szukał. Na oskarżycielu spoczywa przytoczenie
    dowodów. Masz coś czy dalej będzie tak radośnie gadał sobie a muzom ?

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 110. Data: 2010-06-28 19:39:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 21:25:25 +0200, ALEX napisał(a):

    > Coś ci się pojebało chłopcze, to Ty rzucasz siakieś oskarżenia, i nie
    > licz na to że będę czegoś szukał. Na oskarżycielu spoczywa przytoczenie
    > dowodów. Masz coś czy dalej będzie tak radośnie gadał sobie a muzom ?

    Dobra, już się przedstawiłeś przed milionami radiosłuchaczy.
    Wyjaśnię Tobie, smarku, że nie rzucam oskarżeń, tylko próbuję Tobie
    wyjaśnić, a że odporny jesteś na wiedzę to już nie mój problem.

    Ciulaj się.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl