eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay a "okres ochronny"Re: Play a "okres ochronny"
  • Data: 2010-06-29 06:07:20
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    >> Przecież to bez znaczenia jest gdzie jest cennik. Chodzi o to, by
    >> wiedzieć za ile rozmawia się. Wsiadasz do taksówki i wiesz ile kosztuje
    >> kilometr czy tam minuta a do tego możesz umówić się ile będzie kosztował
    >> dalszy kurs. Najprościej byłoby gdyby cena była ta sama. Inaczej w
    >> cenniku może się znaleźć TYSIĄC różnych stawek zależnie od tego, gdzie
    >> się dzwoni i NIKT nie będzie w stanie z góry stwierdzić ile będzie go
    >> kosztowała rozmowa. To jest CHORE.
    >
    > Już niedawno napisałem, że pomysł jest na tyle dziwaczny, że nie zdziwię
    > się, że ustawodawca nałoży taki obowiązek na operatorów.
    > Zaproponuj jednak proszę w jaki sposób miałoby się to realizować.

    Może nałożyć obowiązek informowania o cenie połączenia przed jego realizacją
    właśnie tak, jak ktoś tutaj proponuje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: