  • Data: 2010-06-28 10:50:13
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > No cóż, możesz skorzystać z płatnego internetu.

    Mogę też wysłać gońca. Tyle samo mniej więcej sensu to ma.

    > Jeśli masz telefon w tej
    > sieci co ja, możesz zadzwonić pod *555 (nie wiem czy inni operatorzy też
    > mają takie numery).

    I co, przed każdą rozmową mam dzwonić na wypadek gdyby ktoś przeniósł się ?

    > W sumie to nieważne -- zauważ jednak, że żaden operator w przypadku
    > żadnej usługi nie informuje *w momencie wykonania świadczenia* o jego
    > cenie. Od tego jest cennik.

    Przecież to bez znaczenia jest gdzie jest cennik. Chodzi o to, by wiedzieć
    za ile rozmawia się. Wsiadasz do taksówki i wiesz ile kosztuje kilometr czy
    tam minuta a do tego możesz umówić się ile będzie kosztował dalszy kurs.
    Najprościej byłoby gdyby cena była ta sama. Inaczej w cenniku może się
    znaleźć TYSIĄC różnych stawek zależnie od tego, gdzie się dzwoni i NIKT nie
    będzie w stanie z góry stwierdzić ile będzie go kosztowała rozmowa. To jest
    CHORE.

    > Czy zanim poślesz esemesa, musisz zatwierdzać (albo pomijać) jakieś
    > wyjaśnienia od operatora?

    To jest dokładnie to samo.