eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay a "okres ochronny"Re: Play a "okres ochronny"
  • Data: 2010-06-28 11:34:11
    Temat: Re: Play a "okres ochronny"
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 12:50:13 +0200, niusy.pl napisał(a):

    > Przecież to bez znaczenia jest gdzie jest cennik. Chodzi o to, by
    > wiedzieć za ile rozmawia się. Wsiadasz do taksówki i wiesz ile kosztuje
    > kilometr czy tam minuta a do tego możesz umówić się ile będzie kosztował
    > dalszy kurs. Najprościej byłoby gdyby cena była ta sama. Inaczej w
    > cenniku może się znaleźć TYSIĄC różnych stawek zależnie od tego, gdzie
    > się dzwoni i NIKT nie będzie w stanie z góry stwierdzić ile będzie go
    > kosztowała rozmowa. To jest CHORE.

    Już niedawno napisałem, że pomysł jest na tyle dziwaczny, że nie zdziwię
    się, że ustawodawca nałoży taki obowiązek na operatorów.
    Zaproponuj jednak proszę w jaki sposób miałoby się to realizować.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://LegeArtis.org.pl <==
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/
    [reklama] dobre foto we Wrocławiu ==> http://foto-krzyki.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: