  • 1. Data: 2010-02-03 23:14:09
    Temat: Play Online w telefonie - mniej pakietów
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Zauważyłem tez, ze - chyba od wczoraj (3.02) - zmniejszyli ilosc dostepnych
    pakietow Play Online w telefonie.
    Dostepne sa tylko pakiety 500 MB za 15 zl oraz 1 GB za 25 zl. Kazdy z nich w
    ciagu 30-dniowego okresu zakupic mozna tylko raz.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2010-02-04 07:37:47
    Temat: Re: Play Online w telefonie - mniej pakietów
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Zauważyłem tez, ze - chyba od wczoraj (3.02) - zmniejszyli ilosc dostepnych
    > pakietow Play Online w telefonie.
    > Dostepne sa tylko pakiety 500 MB za 15 zl oraz 1 GB za 25 zl. Kazdy z nich w

    Faktycznie...

    > ciagu 30-dniowego okresu zakupic mozna tylko raz.

    To akurat żadna nowość. Co ciekawe, nowy pakiet można zamówić w
    ostatnim dniu obowiązywania starego, wówczas transfer się sumuje.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-02-05 11:23:20
    Od: basteku <b...@N...interia.pl>

    W dniu 2010-02-04 08:37, Liwiusz pisze:
    > To akurat żadna nowość. Co ciekawe, nowy pakiet można zamówić w ostatnim
    > dniu obowiązywania starego, wówczas transfer się sumuje.

    rozumiem, ze limit nie transfer ... bo i tak chyba transfer jest max
    1Mb/s ..

    Pozdr.
    Bastek

  • 4. Data: 2010-02-05 11:31:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    basteku pisze:

    > rozumiem, ze limit nie transfer

    No tak.

    >... bo i tak chyba transfer jest max
    > 1Mb/s ..

    Nie patrzyłem w regulamin, ale chyba nawet 0,5Mb/s jest. Przynajmniej
    mój SE K800 więcej jak 40-50kb/s nie ściągnie z ftp.atman.pl

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-02-05 11:51:46
    Od: KE <k...@w...pl>

    Dnia 04-02-2010 o 00:14:09 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > nich w
    > ciagu 30-dniowego okresu zakupic mozna tylko raz.

    Zakup dwie karty bedziesz miał x2 limit , bonusy to zaledwie 5pln na GB

  • 6. Data: 2010-02-05 14:07:04
    Od: basteku <b...@N...interia.pl>

    W dniu 2010-02-05 12:31, Liwiusz pisze:

    > No tak.

    :))

    > Nie patrzyłem w regulamin, ale chyba nawet 0,5Mb/s jest. Przynajmniej
    > mój SE K800 więcej jak 40-50kb/s nie ściągnie z ftp.atman.pl

    Moj tez K800 tyle wyciaga :) .. ale to dlatego, ze ten 3G w tym
    telefonie jest chyba max 356 kb/s :) sprawdzalem na stronach testowych i
    na w995 wyciagalo mi 1.7Mb/s :) a K800 wlasnie ok 356 kb/a :)

    Pozdrawiam
    Bastek