-
11. Data: 2009-06-08 23:42:58
Temat: Re: Play Online - blokowanie VoIP / SIP ...
Od: e...@g...com
> Aż się zdziwiłem. Zadzwoń sobie na infolinię multimo i zgłoś im
> cokolwiek, potem zadzwoń sobie na infolinię neo i zrób to samo...
> W każdym razie jeśli chodzi o multimo to po przejęciu przez telestradę
> nawet obsługa klienta przyspieszyła. Oddzwaniają lub odpisują, nie ma
> problemu.
Możliwe, ja problemy z reklamacjami w Multimo znam tylko z lektury
wątków na forach/grupach dyskusyjnych - nigdy nie byłem ich abonentem
i nie mam z nimi żadnych doświadczeń.
Albo coś się zmieniło, albo trafiłem akurat na wybrane, negatywne
informacje o nich.
Analizowałem już kiedyś cenniki dostępu do Internetu w tej firmie i
wyszło na to, że przeniesienie do Multimo niespecjalnie się opłaci.
Cena Internetu jest praktycznie taka sama jak w Orange Freedom (a
chyba nawet nieco wyższa), a przeniesienie się nie daje mi właściwie
nic - skoro i tak chcę korzystać z numeru w VoIP.
Wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem byłoby wykupienie Internetu
bez abonamentu telefonicznego ani opłat za utrzymanie linii - no ale
UPC czy Netia musiałyby posiadać własne linie w tamtym miejscu ... :)
Pozdrawiam,
--