  • 11. Data: 2010-04-20 18:00:22
    Temat: Re: Play - Notka SMS beta
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-04-2010 o 21:45:08 wspolna-flaszka.pl

    > a po cholere wybierac skoro Ty jako dzownioacy tez otrzymujesz sms w
    > momencie gdy uzytkownik do ktorego dzwoniles przestanie gadac przez tel
    > lub
    > go wkoncu wlaczy.

    No po to chociażby, że proszę o pilny kontakt i sprawę mam bardziej z
    głowy, niż czuwać nad tym kiedy ktoś włączy fon.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2010-04-20 18:45:08
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    >No jak dla Ciebie nie ma różnicy między tym, że masz wybór i decydujesz
    jaką wiadomość wysłać kiedy nie możesz się dodzwonić, to ja nie wiem. To
    idąc dalej Twoim tokiem można powiedzieć, że poczta głosowa też właściwie
    jest to samo tyle że.. Ja np nieraz gdy nie mogę się dodzwonić wysyłam
    smsa, a tu już gotowe. I z treści jest różnica między "Proszę o pilny
    kontakt" a "Zadzwonię do Ciebie później"."

  • 13. Data: 2010-04-20 18:49:55
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Piotr M pisze:

    > No jak dla Ciebie nie ma różnicy między tym, że masz wybór i decydujesz
    > jaką wiadomość wysłać kiedy nie możesz się dodzwonić, to ja nie wiem.

    Nie lubię Pomarańczowych ale jedna rzecz mnie tutaj uderzyła, dzwoniący
    w Orange chyba nie płacił impulsów za połączenie a w play musi.

  • 14. Data: 2010-04-20 19:35:58
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Piotr M pisze:

    > W Play trzeba płacić za połączenie w przypadku jego braku? No co Ty.

    ta usługa nie działa na zasadzie poczty głosowej?

    " Dzwoniący do Ciebie płaci jak za połączenie do Ciebie, według swojego
    cennika."

  • 15. Data: 2010-04-22 11:36:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 20.04.10 20:45, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > jak? wiadomo?ae wys?aae kiedy nie mo?esz sie dodzwoniae, to ja nie wiem. To
    > id?c dalej Twoim tokiem mo?na powiedzieae, ?e poczta g?osowa te? w?a?ciwie
    > jest to samo tyle ?e.. Ja np nieraz gdy nie moge sie dodzwoniae wysy?am
    > smsa, a tu ju? gotowe. I z tre?ci jest ró?nica miedzy "Prosze o pilny
    > kontakt" a "Zadzwonie do Ciebie pó 1/4 niej"."
    >
    > a po cholere wybierac skoro Ty jako dzownioacy tez otrzymujesz sms w
    > momencie gdy uzytkownik do ktorego dzwoniles przestanie gadac przez tel lub
    > go wkoncu wlaczy.

    Moze dlatego, ze taka usluga tez jest w Play i abonent moze chciec miec
    wybor.

    --
    Pete

  • 16. Data: 2010-04-23 19:34:10
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-04-2010 o 23:05:43 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > A jeszcze bardziej trafna, ze od razu trafia dzwoniacego i kasuje go za
    > polaczenie.
    > Dziekuje, ale jakos bez tej uslugi sobie poradze.

    Faktycznie. Dla dzwoniącego jest to połączenie płatne. Mimo że sekundy i
    tak naprawdę grosze, to z punktu ideologicznego o porażka.
    I dla tych co nie lubią poczty głosowej, tak samo wysłanie tego smsa
    będzie czymś irytującym. Play mógłby sobie odpuścić i nie być tak
    zachłanny, a tak to przesadzili.

    Z drugiej strony, posiadacz tej usługi nie płaci..

  • 17. Data: 2010-04-23 20:05:43
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    >Ale usługa bardzo trafna i już ją mam :)

    A jeszcze bardziej trafna, ze od razu trafia dzwoniacego i kasuje go za
    polaczenie.
    Dziekuje, ale jakos bez tej uslugi sobie poradze.

    Pozdrawiam
    SDD