  • 1. Data: 2010-04-20 12:05:25
    Temat: Play - Notka SMS beta
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Fajną rzecz wprowadził Play. Na razie w trakcie testów ale u mnie działa
    bezbłędnie.

    Każdy dzwoniący do Ciebie w przypadku gdy nie możesz odebrać usłyszy
    komunikat, że jesteś niedostępny i będzie miał możliwość wysłania Ci
    bezpłatnej Notki SMS o jednej z 3 treści:
    - Proszę o pilny kontakt
    - Zadzwonię do Ciebie później
    - Odezwij się w wolnej chwili

    Usługa obustronnie bezpłatna.

    W sumie to mogliby zrobić możliwość nagrywania własnych komunikatów i
    treści sms.
    Ale usługa bardzo trafna i już ją mam :)

    http://blogplay.pl/2010/04/no-to-testujemy-na-pierws
    zy-ogien-notka-sms/?utm_source=feedburner&utm_medium
    =feed&utm_campaign=Feed%3A+blogplaypl+%28Tako+rzecze
    +Rzecznik+Play%29

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-04-20 13:03:00
    Temat: Re: Play - Notka SMS beta
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-04-2010 o 16:37:16 Animka <a...@t...nieja.wp.pl> napisał(a):

    > Oby ta usługa Cię nie wyprzedzała zanim zdążysz odebrać telefon (tak jak
    > w Orange np.).

    Z reguły szybko odbieram telefony, chyba że śpię ;)
    To Orange ma takie coś? Nie wiedziałem, bo Plus i Era raczej nie.

    Ogólnie fajna rzecz bo daje alternatywę do poczty głosowej, jakoś mało
    ludzi się nagrywa a i odsłuchiwanie itd, roboty z tym.
    Dobre jest to że dzwoniący słyszy prosty i krótki komunikat wybiera 1,2
    lub 3 i po sprawie.

  • 3. Data: 2010-04-20 13:24:51
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-04-2010 o 17:16:43 wspolna-flaszka.pl

    > orange ma od ?adnych kilku lat, kiedy dzownisz do kogos kto ma zajety
    > numer
    > , to w momencie gdy albo wlaczy aparat albo skonczy gadac przychodzi sms
    > tresci uzytkownik XXX (przychodzi z tego numeru z jakiego user dzwonil)
    > sprobowal sie z Toba skontaktowc, odzwon by cos tam cos tam

    :D
    Nie o to chodzi. Tu jak dzwonisz słyszysz komunikat, że numer chwilowo
    niedostępny i WYBIERZ treść smsa który możesz wysłać.

  • 4. Data: 2010-04-20 13:37:16
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

  • 5. Data: 2010-04-20 14:16:43
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    orange ma od ładnych kilku lat, kiedy dzownisz do kogos kto ma zajety numer
    , to w momencie gdy albo wlaczy aparat albo skonczy gadac przychodzi sms o
    tresci uzytkownik XXX (przychodzi z tego numeru z jakiego user dzwonil)
    sprobowal sie z Toba skontaktowc, odzwon by cos tam cos tam

    P.

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 6. Data: 2010-04-20 15:01:11
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hqkd0j$53c$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > tresci uzytkownik XXX (przychodzi z tego numeru z jakiego user dzwonil)
    > sprobowal sie z Toba skontaktowc, odzwon by cos tam cos tam

    Teraz to się ośmieszyłeś, bo nie o to chodzi. Skonfiguruj OE, bo nawet Animka
    potrafi poprawnie konfigurować klienta pocztowego.

  • 7. Data: 2010-04-20 16:59:31
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-04-2010 o 20:43:54 wspolna-flaszka.pl

    > czyli to samo ale bez wyboru sms.

    No jak dla Ciebie nie ma różnicy między tym, że masz wybór i decydujesz
    jaką wiadomość wysłać kiedy nie możesz się dodzwonić, to ja nie wiem. To
    idąc dalej Twoim tokiem można powiedzieć, że poczta głosowa też właściwie
    jest to samo tyle że.. Ja np nieraz gdy nie mogę się dodzwonić wysyłam
    smsa, a tu już gotowe. I z treści jest różnica między "Proszę o pilny
    kontakt" a "Zadzwonię do Ciebie później".

  • 8. Data: 2010-04-20 17:43:54
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    czyli to samo ale bez wyboru sms.

  • 9. Data: 2010-04-20 17:44:50
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]

    dlaczego osmieszylem przeciez to to samo o czym pisze tyle ze bez wyboru
    tresci smsa

    > Teraz to się ośmieszyłeś, bo nie o to chodzi. Skonfiguruj OE, bo nawet
    > Animka potrafi poprawnie konfigurować klienta pocztowego.

    :)

  • 10. Data: 2010-04-20 17:57:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-04-2010 o 21:49:55 PlaMa <m...@w...pl> napisał(a):

    > Nie lubię Pomarańczowych ale jedna rzecz mnie tutaj uderzyła, dzwoniący
    > w Orange chyba nie płacił impulsów za połączenie a w play musi.

    W Play trzeba płacić za połączenie w przypadku jego braku? No co Ty.