  • Data: 2013-07-04 15:40:43
    Temat: Re: Play MINI MAX
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Jul 2013 14:45:06 +0200, "wieslav" <w...@w...pl> wrote:

    >Witam.
    >
    >W ustawieniach mam wyłączone wszystkie rodzaje poczty głosowej. Jednak
    >dzwoniący do mnie skarzą się, że podczas gdy prowadzę rozmowę a oni do mnie
    >dzwonią słyszą komunikat: Abonent chwilowo niedostępny .... itd.. i
    >pobierana jest od nich opłata za te kilka, kilkanaście sekund tego
    >komunikatu. Również w przypadku gdy ja dzwonię do kogoś a on rozmawia
    >:Przepraszamy, wybrany numer jest zajęty... spróbuj poźniej... i za to z
    >kolei ja mam pobieraną opłatę. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim aby
> [...]

    Jeśli ktoś do Ciebie dzwoni i ma normalne komunikaty w stylu poczty
    głosowej to znaczy że nie masz wyłączonej notki sms. Są dwie
    możliwości żeby się tego pozbyć:
    1. sms na numer 8042 o treści: STOP NOTKA
    2.ręczne wpisanie w telefonie przekierowań:
    http://www.blogplay.pl/2010/08/jeszcze-o-notce/
    Tak dla pewności zarejestruj się w play24 i sprawdź w usługach czy na
    pewno poczta głosowa jest wyłączona