  • 11. Data: 2014-04-15 20:22:52
    Temat: Re: Play LTE nolimitacja
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 15 Apr 2014 19:40:05 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >"dizel" 0...@4...com

    >To już znam. Czy nie trzeba podtrzymywać jakoś konta?

    Musi być ważne na wychodzące.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2014-04-16 00:05:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" t...@4...com

    >>> http://forumplay.pl/showthread.php/10064-Poradnik-LT

    > Musi być ważne na wychodzące.

    Po doładowaniu -- ile czasu jest tak ważne? Może tylko miesiąc?
    Człek salonowy powiedział, że to brutto 39,99 pln na miesiąc.

    -=-

    () Po co operatorom niskie szybkości sięgające swą
    pamięcią (DDR0?) XX wieku? Stoją odłogiem GPRS itp.

    () Po co komu zagmatwane cenniki i takież regulaminy?

    () Czy nie można wprowadzić prostej oferty typu 5 pln
    miesięczni za lejek średnicy ;) 64 kb/s na 2G?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-04-16 09:00:46
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 16 Apr 2014 00:05:07 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >"dizel" t...@4...com

    >Po doładowaniu -- ile czasu jest tak ważne? Może tylko miesiąc?
    >Człek salonowy powiedział, że to brutto 39,99 pln na miesiąc.

    Mylisz ofertę abonamentową z ofertą na kartę. Warunki wyżej podałem, a
    utrzymywanie ważności konta na wychodzące zależy od taryfy z której
    korzystamy.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-04-16 09:07:20
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 16 Apr 2014 00:05:07 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >() Czy nie można wprowadzić prostej oferty typu 5 pln
    > miesięczni za lejek średnicy ;) 64 kb/s na 2G?

    Nie można bo lejek jest po to że jak ci się skończy pakiet internetu
    to nie zapłacisz horrendalnie dużego rachunku za transmisję danych.
    Ale oczywiście jak byłyby takiej wielkości lejki to część osób zamiast
    wykupić normalny pakiet internetu to korzystałaby tylko na lejku i
    operator by nic nie zarobił.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2014-04-16 09:10:43
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 534d18ef$0$2154$6...@n...neostrada.pl

    > Jak duży ten lejek?

    Przyznam że nie znam aktualnych wartości. Gdy jeszcze jakiś rok temu
    miałem abonament to lejek ograniczał prędkość od 16 do 64Kb/s, w
    zależności od tego ile wynosiły opłaty abonamentowe.

  • 16. Data: 2014-04-16 09:12:45
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-15 18:06, dizel pisze:
    > On Tue, 15 Apr 2014 16:05:51 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Nie wiem jaki jest w abo, ale w ofertach na kartę w pnk lubię to jest
    > 32kb/s a w pozostałych 8kb/s
    >
    > Pozdrawiam

    No chyba żartujesz!? Lejek w ofertach "Na Kartę", od kiedy?

  • 17. Data: 2014-04-16 09:13:20
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-15 14:11, dizel pisze:

    > Płatny lejek to tylko wytwór wyobraźni pracownika salonu, co do lte
    > jest 200gb darmo co miesiąc w ofercie na kartę po spełnieniu kilku
    > warunków.
    >
    > Pozdrawiam

    Też mi się tak wydaje, ale to nie tylko kwestia niewiedzy pracownika
    salonu, nawet konsultant na infolinii często potrafi wprowadzić w błąd.
    Co do LTE to na razie ten standard i jego okolice są poza sferą moich
    zainteresowań. W miejscowości w której mieszkam na pewno nigdy nie
    będzie w użytku. A w telefonie czy tablecie nie przyda mi się jego
    prędkość praktycznie do niczego.

  • 18. Data: 2014-04-16 10:49:20
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 16 Apr 2014 09:12:45 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >No chyba żartujesz!? Lejek w ofertach "Na Kartę", od kiedy?

    Już od dłuższego czasu, w nowszych taryfach, nic nowego.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2014-04-16 19:36:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" 0...@4...com

> [...]
    > Ale oczywiście jak byłyby takiej wielkości lejki to część osób zamiast
    > wykupić normalny pakiet internetu to korzystałaby tylko na lejku i

    Zarobiłby 5 pln za lejek. Może nie 5, może 10... Może 15...
    Może 5 za 64 kb/s, 10 za 192 kb/s... Może inaczej...

    -=-

    "dizel" 2...@4...com

    > Mylisz ofertę abonamentową z ofertą na kartę.

    Być może. ;)

    > Warunki wyżej podałem, a utrzymywanie ważności konta
    > na wychodzące zależy od taryfy z której korzystamy.

    -=-

    Jeśli będziesz zakładał, iż:

    () nie rozróżniam abonamentu od przedpłaty
    () nie szukam oferty najtańszej
    () kłamię z premedytacją

    nie dojdziemy do rozwiązania.

    Jest kilka możliwości:

    -- przedpłata na firmę
    -- przedpłata na osobę fizyczną
    (ale firmą może być osoba fizyczna a osoba
    fizyczna może sobie zażyczyć rachunku na firmą?)
    -- abonament (czyli też przedpłata) na firmę
    -- abonament (czyli też przedpłata) na człowieka
    -- rachunek (postpaid) na firmę
    -- rachunek (postpaid) na człowieka

    Ja zaś szukam nie oferty na coś i jakiejś, ale bezpłatnego dostępu
    do internetu. :) Ostateczności, jeśli nie bezpłatnego, to jak najtańszego.

    -=-

    Na razie widzę tylko takie jasne rozwiązania:

    -- VM 5 pln rocznie z lejkiem 32 kb/s i rozmowami na te 5 pln
    -- VM 10 pln za 3 razy (100 MB miesięcznie) i lejek 32 kb/s
    -- Orange z batonikiem 5 pln na rok plus 1 batonik na 2 dni,
    co daje 5 GB na 2 dni

    Inne oferty są dla mnie zbyt skomplikowane. Być może te
    3 rozwiązania wyglądają nieco inaczej niż je opisuję.

    Oferty zbyt skomplikowane dla mnie :) -- odrzucę. Może
    jestem zbyt głupi, aby zrozumieć to i owo, może mnie
    ludzie wprowadzają w błąd, a może jestem złośliwy. ;)

    VM chce dawać lejek -- i ja chcę z tego korzystać.
    Orange chce dawać za batoniki -- i ja chcę z tego korzystać.

    Mam w sumie 4 sloty na SIMki. Potrzebuje co najmniej
    jednego numeru telefonu komórkowego i dostępu do
    ,,komórkowego'' netu.

    Numer komórkowego telefonu chcę mieć w VM, bo jest to
    dla mnie najłatwiejsze -- jeden slot na rozmowy i net.

    Pozostają do obsadzenia 3 sloty, w tym 2 na 3G.
    Nie zależy mi na zawrotnej szybkości, ale gdyby
    dawali bez dodatkowych obciążeń finansowych -- czemu nie.
    Pojmuję, że taki szybki dostęp jest w batoniku -- HSPA,
    lub nawet HSPA+.

    Gdyby nie łajdak Solorz -- nie kupowałbym tabletu z 3G,
    ale albo tańszy, albo przerzuciłbym pieniądze z 3G na
    lepszy ekran lub lepszą firmę, a może bym przeznaczył
    te pieniądze na lepszy płatny dostęp do netu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'