  • Data: 2011-04-27 14:23:40
    Temat: Re: Play Fresh - mam ambiwalentne uczucia;)
    Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-27 15:14, jac pisze:
    > Witam!!!
    >
    > Jak dla mnie PLAY też jest "najlepszą" siecią...Rachunki płacę bardzo małe w
    > porownianiu co miałem w ORANGE...Na zasieg nie narzekam chociaż moglby byc
    > czasami lepszy.
    >
    > Pozdrawiam Jacek

    korzystam z Play i czasem rwało mi połączenia, tel zalogowany do BTS
    Play. Przełączałem ręcznie na Plusa, jednak nie ma poprawy. W sumie
    polecam bo jest to najtańsza sieć zwłaszcza dla tych, którzy nie
    rozmawiają zbyt wiele. Zupełnie nie rozumiem, w czym jest lepszy np
    Orange, argument " bo wszyscy znajomi mają Orange" mnie nie przekonuje :]