eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay Fresh - drobne refleksjeRe: Play Fresh - drobne refleksje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "tl" <t...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play Fresh - drobne refleksje
    Date: Thu, 23 Apr 2009 11:07:30 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 50
    Message-ID: <gspb7o$f1f$1@news.onet.pl>
    References: <gso62r$hbd$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc_71_137.smrw.lodz.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1240477752 15407 195.225.71.137 (23 Apr 2009 09:09:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Apr 2009 09:09:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:969248
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Piotr M " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gso62r$hbd$1@inews.gazeta.pl...

    > ok. Kody sprawdzające różnie działają (info bezsensowne że sieć poza
    > zasięgiem, zamiast w min to jest w zł), zgłoszone i nic.

    "sieć poza zasięgiem" - jeśli tak jest to co tu bezsensownego? Ja nie miałem
    jeszcze takiego komunikatu
    "zamiast w min to jest w zł" - widocznie jesteś związany z oranżadą . Ja mam
    tiktaka
    i fresza - w momencie doladowania tych kart nie kupuję jednostek
    rozliczeniowych.
    Na koncie mam złotówki którymi dysponuję. Mogę kupić pakiet minut i wtedy
    pojawia się
    rozliczenie tego pakietu w minutach. Podsumowując - wolę widzieć główny stan
    konta w złotówkach
    i wiedzieć ile trzeba doładować konto żeby dokupić dany pakiet.

    Raporty sms/mms
    > średnio często nijak mają się z rzeczywistością, zgłoszone i nic.

    Nie wiem, nie korzystam.

    > Powiadomienie że ktoś dzwonił gdy miałem tel offline przychodzą po kilku
    > godzinach, zgłoszone i nic. Ogólnie pierdoły ale jakieś takie podstawowe,
    > nie
    > narzekam, wymagam? szczerze, tak, ogólnie taka refleksja. U Was też jakieś
    > niedoróbki?

    W zasadzie w playu cały czas jestem online. W tiktaku zdarzają się
    opóźnienia w informacji
    że abonent jest już dostępny. IMHO - drobizg zupełnie nieupierdliwy.


    > klienta, dla mnie naprawdę błyszczała. Play robi naprawdę średnie wrażenie
    > (mniej profesjonalne?), jeansy codziennie w Play Zone, brak salonów
    > głównych
    > - (może się myślę), ogólne spoufalanie się w kontaktach z klientem i wiele
    > innych. Może to celowa wizja.

    Za salony i inne wodotryski trzeba płacić. Ja nie potrzebuję ładować w to
    kasy.
    Wystarczy, że płacę za marmury w ZUSie i to pod przymusem. Tu mam tańszego
    opa z tańszą obsługą ... z której wogóle nie korzystam to po co mam za to
    płacić?

    tl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: