  • 101. Data: 2009-03-26 17:32:50
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    JoteR ni au koto ha itsumo tanosii

    > A na przychodzące?

    Właśnie tyle: 10zł = 3 miesiące na wychodzące (i przychodzące ofkors) + 3
    miesiące na przychodzące.

    > Ogólnie?

    Zaciekawiło mnie stwierdzenie: 'Coś takiego zdaję się było w Mobilkingu, ale
    to operator nie dość
    że wirtualny, to w dodatku ponoć spadowy.'

    > Nie, ja nie mam żadnych uprzedzeń co do operatora, mogę mieć
    > kartę nawet z Biedronki

    W sumie też tak miałem, ale Plus wyjątkowo skutecznie mnie zniechęcił do
    siebie.

    > a jak jakiś frajerzyna w garniaku zacznie na
    > ten temat pajacować to dostanie w ryj i wpadnie pod swoje biurko (to
    > tak a propos "kolegów" kolegi ...J...)

    Tak się zastanawiam czy dla takich zawodników Maybach, dla naprzykładu, to
    nie jest zbytni obciach.

    > A konkretnie z Mobilkingiem?
    > Nie śledzę, ale była niedawno na grupie informacja, że się zwijają.

    Zapewne ktoś przejmie klientów.

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 102. Data: 2009-03-26 21:17:19
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    chmiel199 pisze:

    > WOW jestem pod ogromym wrazeniem. Moze jakas komisje sledcza powolac?

    kpij z pomysłów podwładnych, dzieci, nie z moich, bo Ci to niec nieda

    > Chyba lepiej gdyby klient decydowal o tym co jest mu potrzebne.

    Tak lepiej. Tylko zeby klient w plusie zdecydował sie na to co masz Ty
    inni "debesciarze" musi wyskoczyć ze 100zł na miesiać i znać "wtyke"
    Czy twoim zdaniem w takim przypadku klient decyduje? To jakbyś spotkał
    morderce w ciemnej uliczce - chcesz w ryja czy połamać nogi?
    (Przykład zły, chodzi tylko o "zakres usług")

    > Ja nie mam telefonu stacjonarnego, ale w cenie 15zl mam na miesiac 1200 na
    > stacjonarne dzwoniac przez Inet. Jakby malo tego te 15zl jak przekrocze
    > wykorzystam rowniez na stacjonarne placac 5gr za minute i to nie tylko na
    > polskie stacjonarne ale na praktycznie cala europe i swiat.
    ale to TY masz, za 100zł+ znajomości.

    > Aha i kupic dodatkowy telefon? Czy żonglować kartami sim na zasadzie pusc mi
    > sygnal to zmienie karte sim na Play?
    Znowu kpisz, albo Ci pół mózgu poszło spać.
    1: Mam do wydania maks 50zł. (abonament tpsa) chce z 80 osobami
    rozmawiać po 5 groszy. PRosze o pomoc w wyborze taryfy.
    2: Betamax. taka firma oferujaca usługi VOiP. Da sie tanio wykonywać
    rozmowy, nie da sie zadzwonic na betamaxa. Skype out- podobna sytuacja.
    czyli tak jakbyś dzwonił tylko z Palya na zewnątrz. Czy wszyscy klienci
    betamaxa/(50%)skype to (w domyśle) debile? Tu właśnie klient ma wybór.
    Niechce - nie korzysta. chce- korzysta, bo go na to stać.

    > Niektorzy wiążą tez supelki. Pomysl o tym nie wiem czy to nie lepszy pomysl:)

    1: Moze byś sie z równą ironią odniósł do mojej uwagi o pamietaniu o
    obowiazku ładowania baterii?
    2: jesli znasz kogoś kto wiąże supełki i uważasz ze to lepszy pomysł, to
    pozwól ze nie skomentuje Twojego poziomu inteligencji.....

    ToMasz

  • 103. Data: 2009-03-27 06:58:16
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > 2: jesli znasz kogoś kto wiąże supełki i uważasz ze to lepszy pomysł, to
    > pozwól ze nie skomentuje Twojego poziomu inteligencji.....

    ale da się dodzwonić na darmowy numer Tlenofona
    az

  • 104. Data: 2009-03-28 00:07:51
    Od: dżozef <dżo...@o...pl[[wytnij]>

    Użytkownik "chmiel199" <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > pozdrawiam,
    > ps. nie jestem PRowcem jakby ktos tak pomyslal.

    To juz wiemy. Jestes zwyczajnym trollem...

    dżozef

  • 105. Data: 2009-04-09 16:05:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Mar 2009 07:15:32 +0100, w <gqci6p$hj3$2@inews.gazeta.pl>, "JanKo"
    <b...@m...tu> napisał(-a):

    > Ja nie namawiam. Ktoś musi zostać w innej sieci aby był bonus za rozmowy
    > przychodzące ;-)

    Że zapytam -- we Freshu bonus za przychodzące działa do wszystkich czy tylko do
    Playa? Przejście na Fresh powoduje wyzerowanie bonusu?

  • 106. Data: 2009-04-11 14:31:27
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 18:05:01 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Że zapytam -- we Freshu bonus za przychodzące działa do wszystkich czy tylko do
    > Playa? Przejście na Fresh powoduje wyzerowanie bonusu?

    Bonus działa do wszystkich.
    Jeśli chodzi o przejście to prawdopodobnie zeruje wszystko.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 107. Data: 2009-04-13 17:51:46
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Błażej wrote:

    > Bonus działa do wszystkich.

    Pod warunkiem, że odbiorca jest zalogowany do BTS-a sieci P4 (regulamin o
    tym mówi) Jeżeli odbiorca jest zalogowany do BTS-a sieci Plus, nie ma
    bonusa. Oznacza to, ze głównie w większych miastach oraz popularnych
    miejscowościach działa bonus.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 108. Data: 2009-04-14 08:22:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    jazdzig pisze:

> [...]
    > o tym mówi) Jeżeli odbiorca jest zalogowany do BTS-a sieci Plus, nie ma
    > bonusa. Oznacza to, ze głównie w większych miastach oraz popularnych

    Regulamin mówi o tym, że abonent musi być "w zasięgu sieci
    telekomunikacyjnej P4", siecią tą jednak jest również BTS Plusa.

    Twoje rozumowanie prowadziłoby do absurdu - na przykład cennik oferty
    play fresh "dotyczy usług realizowanych z sieci telekomunikacyjnej P4",
    co nie oznacza, że będąc zalogowanym do Plusa użytkownik Fresh może
    dzwonić za darmo (Play nie określił dodatkowego cennika).

    --
    Liwiusz

  • 109. Data: 2009-04-14 12:08:27
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Regulamin mówi o tym, że abonent musi być "w zasięgu sieci
    > telekomunikacyjnej P4", siecią tą jednak jest również BTS Plusa.

    Sieć Plusa nie jest siecią P4.

> [...]
    > telekomunikacyjnej P4", co nie oznacza, że będąc zalogowanym do Plusa
    > użytkownik Fresh może dzwonić za darmo (Play nie określił dodatkowego

    Można ten zapis różnie interpretować, ja rozumiem tak, że punkty są
    nabijane, gdy ktoś dzwoni do abonenta play z innej sieci, a odbierający
    rozmowę abonent playa jest zalogowany do btsa P4.

    Możliwe jednak, że chodzi o to, iż wykorzystanie darmowych minut jest
    możliwe tylko wtedy, gdy abonent playa jest zalogowany do btsa P4.

    Jak znam życie, tak naprawdę jest jedno i drugie. Bez powodu nie wstawili do
    regulaminu tego punktu.

  • 110. Data: 2009-04-14 12:18:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    jazdzig pisze:

> [...]
    > możliwe tylko wtedy, gdy abonent playa jest zalogowany do btsa P4.
    >
    > Jak znam życie, tak naprawdę jest jedno i drugie. Bez powodu nie

    Hura! Znalazłeś super ofertę na kartę. Kupujesz play fresh,
    ustawiasz się w nadajniku Plusa i... możesz rozmawwać za darmo.
    Obowiązujący cennik dotyczy tylko połączeń wykonywanych z sieci P4, a
    BTS Plusa nie jest - wg Ciebie - siecią P4 :)

    A tak na poważnie: oferta Playa jest taka sama bez względu na rodzaj
    nadajnika.

    --
    Liwiusz