    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play Fresh
    Date: Thu, 26 Mar 2009 22:17:19 +0100

    chmiel199 pisze:

    > WOW jestem pod ogromym wrazeniem. Moze jakas komisje sledcza powolac?

    kpij z pomysłów podwładnych, dzieci, nie z moich, bo Ci to niec nieda

    > Chyba lepiej gdyby klient decydowal o tym co jest mu potrzebne.

    Tak lepiej. Tylko zeby klient w plusie zdecydował sie na to co masz Ty
    inni "debesciarze" musi wyskoczyć ze 100zł na miesiać i znać "wtyke"
    Czy twoim zdaniem w takim przypadku klient decyduje? To jakbyś spotkał
    morderce w ciemnej uliczce - chcesz w ryja czy połamać nogi?
    (Przykład zły, chodzi tylko o "zakres usług")

    > Ja nie mam telefonu stacjonarnego, ale w cenie 15zl mam na miesiac 1200 na
    > stacjonarne dzwoniac przez Inet. Jakby malo tego te 15zl jak przekrocze
    > wykorzystam rowniez na stacjonarne placac 5gr za minute i to nie tylko na
    > polskie stacjonarne ale na praktycznie cala europe i swiat.
    ale to TY masz, za 100zł+ znajomości.

    > Aha i kupic dodatkowy telefon? Czy żonglować kartami sim na zasadzie pusc mi
    > sygnal to zmienie karte sim na Play?
    Znowu kpisz, albo Ci pół mózgu poszło spać.
    1: Mam do wydania maks 50zł. (abonament tpsa) chce z 80 osobami
    rozmawiać po 5 groszy. PRosze o pomoc w wyborze taryfy.
    2: Betamax. taka firma oferujaca usługi VOiP. Da sie tanio wykonywać
    rozmowy, nie da sie zadzwonic na betamaxa. Skype out- podobna sytuacja.
    czyli tak jakbyś dzwonił tylko z Palya na zewnątrz. Czy wszyscy klienci
    betamaxa/(50%)skype to (w domyśle) debile? Tu właśnie klient ma wybór.
    Niechce - nie korzysta. chce- korzysta, bo go na to stać.

    > Niektorzy wiążą tez supelki. Pomysl o tym nie wiem czy to nie lepszy pomysl:)

    1: Moze byś sie z równą ironią odniósł do mojej uwagi o pamietaniu o
    obowiazku ładowania baterii?
    2: jesli znasz kogoś kto wiąże supełki i uważasz ze to lepszy pomysł, to
    pozwól ze nie skomentuje Twojego poziomu inteligencji.....

    ToMasz