    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play - Formu?a L - czy to mozliwe?
    Date: Sun, 21 Apr 2013 11:01:23 +0200

    Dnia Sun, 21 Apr 2013 06:19:55 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Nie (w ogole co to za pytanie?).

    Wtedy bys musial co miesiac doladowywac za 25 zl lub wiecej.

    > Jak chce toto wywalic na smietnik, to tak trudno się domyslic, ze to
    > jest niespecjalnie uzywany numer?

    Moze jednak trzeba troche uzywac ?

    > Przeliczysz sam w ile się rozejdzie jakies 350zl, czy potrzebujesz
    > podpowiedzi?

    Przy wydatkach rzedu 5zl/mc na rozmowy tylko 3.5 roku.
    Przy czym powinienes zaczac juz dawno, wiec teraz to juz tylko 2 lata.
    Mozesz sobie do tableta wstawic, czy do nawigacji - pojdzie szybciej.
    Albo jedne wakacje w Egipcie :-)

    Albo sprzedaj ze stanem na allegro ... albo
    http://www.banksms.pl/Oferta
    I problem rozwiazany w 2 miesiace z niewielkim zalem :-)

    J.