    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Płatność iPhone
    Date: Tue, 4 Nov 2014 10:42:17 +0100

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał w wiadomości

    >Jest duża szansa (tak pół na pół) że taki człowiek będzie wiedział że
    >to Ameryka Południowa,

    Bedzie ..

    >kawa jest stamtąd

    oj, ja bym nie wiedzial. Bedzie wiedzial, ze na rowniku.

    >i przynajmniej zastanowi się że tam mówi się po hiszpańsku.

    I podobnie powie w przypadku Brazylii :-)

    >I nie zdziwi się raczej że to blisko Peru.

    Zdziwic to sie nie zdziwi, ale jak mu podpowiesz ze graniczy z
    Wenezuela czy Argentyna, to tez sie nie zdziwi :-)

    >Problem może być np. z Reunion czy Belize.
    >Sorry ale jeśli chodzi o wiedze ogólną o świecie to Amerykanie są z
    >niewielkimi wyjątkami totalnymi ignorantami. I piszę tu o ludziach
    >jakoś wykształconych na podstawie wieloletnich z nimi kontaktów. O
    >ile
    >wyściubiają nos poza Amerykę to jest ciut lepiej.

    No ale ... Ty nie wiesz gdzie jest Reunion, Amerykanin nie wie gdzie
    Polska. Po co mu to.

    Poza tym nie chwalmy sie za bardzo ...
    http://www.youtube.com/watch?v=wNBc8xIht-U

    J.