    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Płatność iPhone
    Date: Sun, 2 Nov 2014 22:31:41 +0100

    news:z3otynfqvbwv.19ry0rqe9gzpn$.dlg@40tude.net...

    > Tak swoja droga - miliony nabywcow iphone stac na nowy
    > czytnik/nadajnik, a sklepu nie stac ?

    Nie wiem o czym mówisz... iPhone jednak niewielki
    procent społeczeństwa posiada. Co z resztą?

    > Mlody jakis sprzedawca, z niewielkim
    > doswiadczeniem ?

    Młody. Bardzo młody - powiedziałbym że nastolatek.
    Było to dziś w Decathlonie w Borku Fałęckim (Kraków).

    > A po co - dane juz odczytane, przelew pojdzie i tak, dopiero jakbys
    > reklamowal, to sie przyda.

    No właśnie. Mógłbym sobie kurtkę wziąć a tansakcję kwestionować bez podpisu
    musieliby kasę zwrócić na konto. Ale ja niestety z takimi rzeczami źle bym
    się czuł, więc przypomniałem mu o podpisie.