  • 1. Data: 2009-09-15 10:50:35
    Temat: Platformy telewizji cyfrowej - rozdzielenie na wiecej TV
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Witam.
    Czy ktoras z platform telewizji cyfrowej dzialajacych w Polsce umozliwia
    rozdzielenie sygnalu na kilka (co najmniej 2) telewizorow bez
    koniecznosci placenia wielokrotnosci abonamentu i z mozliwoscia
    niezaleznego przelaczania kanalow w kazdym telewizorze?
    Jesli tak, to ktore?
    Znajomi wyprowadzili sie na wies i kablowka tam nie dociera niestety.
    Z gory dzieki za odpowiedzi.

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2009-09-15 11:39:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jijomo" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > placenia wielokrotnosci abonamentu i z mozliwoscia niezaleznego
    > przelaczania kanalow w kazdym telewizorze?

    W telewizorze nie.
    Potrzebny jest osobny tuner (chyba że telewizor ma wbudowany tuner dvb-s).
    Zazwyczaj nie ma.

    A jak już masz 2 tunery, to możesz za opłatą (acz mniejszą niż maks.
    abonament) rozdzielić Cyfrę.
    Względnie nawet bez opłaty dla Cyfry, za to po zakupie splittera.

  • 3. Data: 2009-09-15 12:36:23
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Cavallino pisze:

> [...]
    > Zazwyczaj nie ma.
    >
    > A jak już masz 2 tunery, to możesz za opłatą (acz mniejszą niż maks.

    Rozumiem, ze dotyczy to tylko dwoch najwyzszych pakietow (150 PLN+) i
    kosztuje na poczatku dodatkowe 35 PLN?

    > Względnie nawet bez opłaty dla Cyfry, za to po zakupie splittera.

    Czy moglbys wskazac zrodlo, w ktorym moglbym sie na ten temat dowiedziec
    wiecej? Jestem zupelnym laikiem jesli chodzi o technologie telewizji
    satelitarnej.

    Rozumiem, ze ten splitter dotyczy tez tylko Cyfry+? Czy to jest legalne?
    Czy nie ma ryzyka, ze ta mozliwosc zniknie za jakis czas?

    Dziekuje bardzo za odpowiedz.

    pzdr. jijomo

  • 4. Data: 2009-09-15 12:42:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Rozumiem, ze dotyczy to tylko dwoch najwyzszych pakietow (150 PLN+) i
    > kosztuje na poczatku dodatkowe 35 PLN?

    Tak, pisałem o Multiroom.

    > Czy moglbys wskazac zrodlo, w ktorym moglbym sie na ten temat dowiedziec
    > wiecej?

    O splitterach?
    np. dvhk.pl

    > Rozumiem, ze ten splitter dotyczy tez tylko Cyfry+? Czy to jest legalne?

    Tak na pół.
    Wszystko zależy od interpretacji regulaminu.
    Cyfra na razie się nie czepia, jeśli splitter nie działa u sąsiada.

    > Czy nie ma ryzyka, ze ta mozliwosc zniknie za jakis czas?

    Jest.
    Nawet pewnik praktycznie, że co jakiś czas trzeba coś nowego wgrać do
    splitterów/wymienić je.

  • 5. Data: 2009-09-16 06:29:37
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    jijomo pisze:
> [...]
    > Jesli tak, to ktore?
    > Znajomi wyprowadzili sie na wies i kablowka tam nie dociera niestety.

    1. musisz mieć konkretną ilość dekoderów
    2 przystosowaną instalację ant. (do każdego dekodera osobny sygnał sat,
    np z konwertera twin, quad)
    2. spliter przewodowy (karty z serwerem połaczone przewodem
    telefonicznym) lub bezprzewodowynp.
    np.
    http://allegro.pl/item737638042_hit_new_splitter_ful
    l_zestaw_spliter_2xkarta_turbo.html
    lub
    http://allegro.pl/item743061244_spliter_rflink_100_r
    flink100_3_karty_gw_24_miesi.html
    3. opłacona karta z dowolnym abonamentem
    4. o ile pamiętam to nie łamiesz regulaminu oglądając w obrębie
    jednego gospodarstwa

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 6. Data: 2009-09-16 11:26:34
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 15 Sep 2009 12:50:35 +0200, jijomo <l...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >Jesli tak, to ktore?
    >Znajomi wyprowadzili sie na wies i kablowka tam nie dociera niestety.

    cyfrowa telewizja naziemna - juz jest w lubuskim, wielkopolskim,
    mazowieckim.

    sygnal z anteny + rozdzielacz i do tv (oczywiscie z tunerem dvb-t
    mpeg-4).

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2009-09-16 11:35:10
    Od: jijomo <l...@u...op.pl>

    a...@p...pl pisze:

    > cyfrowa telewizja naziemna - juz jest w lubuskim, wielkopolskim,
    > mazowieckim.
    >
    > sygnal z anteny + rozdzielacz i do tv (oczywiscie z tunerem dvb-t
    > mpeg-4).

    Rozumiem, ze w tej chwili tam sa dostepne takie kanaly jak w telewizji
    analogowej (TVP1, TVP2, TVP regionalna, Polsat, TVN)?

    Jesli tak to niestety za malo, oni maja nastoletnia corke ;)

    pzdr. jijomo

  • 8. Data: 2009-09-16 11:37:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jijomo" <l...@u...op.pl> napisał w wiadomości news:

    > Rozumiem, ze w tej chwili tam sa dostepne takie kanaly jak w telewizji
    > analogowej (TVP1, TVP2, TVP regionalna, Polsat, TVN)?

    Jeszcze TV4 i Puls.

    > Jesli tak to niestety za malo, oni maja nastoletnia corke ;)

    Jest okazja oduczyć głupot.

  • 9. Data: 2009-09-16 11:47:17
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    jijomo pisze:

> [...]
    > analogowej (TVP1, TVP2, TVP regionalna, Polsat, TVN)?
    >
    > Jesli tak to niestety za malo, oni maja nastoletnia corke ;)

    tak.

    no cóż, nie wiem na co liczą, na jakie programy.
    może cyfra ze spliterem
    może tnk
    może jak podpowiadają koledzy sprawdzić czy działa dvb-t

  • 10. Data: 2009-09-16 11:50:48
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 16 Sep 2009 13:37:23 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Jeszcze TV4 i Puls.

    >Jest okazja oduczyć głupot.

    zalozyc jej satke na Astre i ustawic kilka niemieckich programow dla
    dzieci: kika, super rtl, nick.de, viva.de, mtv.de, a i pewnie z
    hotbirda viva.pl 4fun.tv ..

    --
    ThinkXtra