    From: jijomo <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Platformy telewizji cyfrowej - rozdzielenie na wiecej TV
    Date: Tue, 15 Sep 2009 14:36:23 +0200

    Cavallino pisze:

    > W telewizorze nie.
    > Potrzebny jest osobny tuner (chyba że telewizor ma wbudowany tuner dvb-s).
    > Zazwyczaj nie ma.
    >
    > A jak już masz 2 tunery, to możesz za opłatą (acz mniejszą niż maks.
    > abonament) rozdzielić Cyfrę.

    Rozumiem, ze dotyczy to tylko dwoch najwyzszych pakietow (150 PLN+) i
    kosztuje na poczatku dodatkowe 35 PLN?

    > Względnie nawet bez opłaty dla Cyfry, za to po zakupie splittera.

    Czy moglbys wskazac zrodlo, w ktorym moglbym sie na ten temat dowiedziec
    wiecej? Jestem zupelnym laikiem jesli chodzi o technologie telewizji
    satelitarnej.

    Rozumiem, ze ten splitter dotyczy tez tylko Cyfry+? Czy to jest legalne?
    Czy nie ma ryzyka, ze ta mozliwosc zniknie za jakis czas?

    Dziekuje bardzo za odpowiedz.

    pzdr. jijomo