  • Data: 2017-01-23 13:46:57
    Temat: Re: Platforma do przewozu rowerów na haku - trzy pytania
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 stycznia 2017 12:39:22 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > I wchodzi ? Duze te rowery, a kombi male.
    > Kiedys widzialem, jak komus wlazly bez kola do czegos klasy CRV, ale
    > to w 2 osoby i dwa rowery.
    > No i deszczu nie moze byc przed zaladunkiem, bo blota pelno :-)

    No chyba że Multipla;) to 3 osoby i 3 rowery
    Da się testowałem
    Ale ciężko wkładać. 2szt nie problem, z trzecim trochę gimnastyki i siedzenia wyjąc
    tylne trzeba było. Kupiłem więc w markecie bagażnik na tylna klapę i w ten sposób 3
    rowery wożę. Na krótkich trasach 3 na bagażniku na dłuższych jeden w środku, 2 na
    bagazniku