  • Data: 2017-01-21 18:54:00
    Temat: Re: Platforma do przewozu rowerów na haku - trzy pytania
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-01-2017 o 23:34, Yogi(n) pisze:

    > Nie wiem, nie robiłem analizy rynku haków. Ale gdyby można było sobie
    > tak podchodzić do tematu, to rynek roiłby się od bagażników na 5 rowerów
    > ;-)

    Jak widzisz roi się od takich na 4 rowery, które w normach się nie
    zmieszczą.

    > Ale też nie wygoda jest kryterium, o czym pisałem. A skoro wypożyczalnie
    > kupują - to pewnie czymś sie kierują, bo z pewnością nie niską ceną.
    > Gdyby rowery klientom wypożyczalni rozbijały szyby albo spadały w czasie
    > jazdy, to właściciele wypożyczalni raczej by ich nie kupowali.

    Moment, mówisz o wypożyczalniach bagażników, czy samochodów?
    Ja czytałem tyle opinii o bagażnikach tańszych (niż Thule) firm, że
    podchodzę do takich sceptycznie.

    > I tak chyba zrobię, tj. namierzę taką wypożyczalnię i sprawdzę kilka
    > różnych rozwiązań.

    I to jest chyba jedynie słuszne wyjście.
    Może dojdziesz dzięki temu do wniosku, że lepiej wypożyczać niż kupić. ;-)

    Ja mam swój od 2,5 roku - użyłem może z 10 razy.
    Gdyby nie to, że dostałem gratis, jako rekompensatę za problemy z nowym
    samochodem, to uważałbym to za kiepsko wydane 1500 zł.