  • 11. Data: 2009-10-06 13:42:10
    Temat: Re: Platforma cyfrowa TVP na dekoderze Cyfra+
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    Cavallino pisze:

    > Z jakiego powodu?

    Z takiego, że lepiej ogladać TVP HD na 52" Full HD niż 29" CRT

    AA

  • 12. Data: 2009-10-06 13:57:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Alias Awatar" <a...@a...eu> napisał w wiadomości

    > Z takiego, że lepiej ogladać TVP HD na 52" Full HD niż 29" CRT

    Ale to nie jest kwestia "będę musiał" a raczej "może będę chciał".
    Jak znam życie, to dla jednego kanału HD telewizora nie zmienisz, zwłaszcz
    takiego na którym niewiele jest do oglądania.
    Chyba że po czasie stwierdzisz, że większość Twojego oglądania to właśnie
    materiał HD, wtedy zmiana będzie miała sens.

    Choćby z tego powodu warto spróbować, zwłaszcza jeśli koszty żadne, albo
    wręcz ujemene, bo wynajem dekodera HD jest obecnie w Cyfrze za fiko, a stary
    możesz sprzedać.

  • 13. Data: 2009-10-06 14:51:23
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Gdzie za tyle sprzedają?
    > Czy może o używkach mowa?
    Właśnie się zastanawiam czy nie kupić za 350 netto, czy też poczekać na
    promocję, gdyby w hurtowni nie chciały schodzić za tak wygórowaną cenę. Na
    alledrogo są po 470 brutto i to chyba przegięcie.

  • 14. Data: 2009-10-06 14:55:30
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    ja na philipsie 7201 odbieram bez problemu

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 15. Data: 2009-10-06 15:49:00
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 6 Oct 2009 15:24:57 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Z jakiego powodu?

    Początkowo wymyśliłem sobie, żeby kupić tylko TV LCD i na nim oglądać
    DVB-T, gdyż przesiadka na telewizor LCD żeby oglądać sygnał analogowy,
    nie ma żadnego sensu. Ale najbardziej użyteczną częścią mojego zestawu
    jest nagrywarka z HDD, na której obecnie nagrywam programy z TV
    analogowej, a ona nie ma tunera DVB-T i żeby zaprogramować nagranie
    musiałbym programować już 2 urządzenia, a nie jedno.
    Konsekwencją tego byłaby decyzja o rezygnacji z nagrywarki i kupnie
    dekodera satelitarnego HD PVR i nagrywaniu programów na nim. Ale
    dekodery, które mi się podobają, zaczynają się dopiero gdzieś od 2000
    zł, a w dodatku na miejsce używanego obecnie przeze mnie w zestawie
    wzmacniacza stereo podłączonego do wyjścia audio telewizora, musiałbym
    kupić jakieś kino domowe (następny wydatek).
    Stąd właśnie pomysł, żeby zamiast wyrzucać kasę na sprzęt, który już za
    rok znów będzie przestarzały, raczej więcej wycisnąć z zestawu obecnie
    posiadanego, a z inwestycjami poczekać do czasu, aż producenci sprzętu
    (głównie dekoderów) uporają się z błędami w swoim firmware.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 16. Data: 2009-10-06 18:15:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:hafm5u$jka$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Właśnie się zastanawiam czy nie kupić za 350 netto, czy też poczekać na
    > promocję, gdyby w hurtowni nie chciały schodzić za tak wygórowaną cenę. Na
    > alledrogo są po 470 brutto i to chyba przegięcie.

    Ale mówisz o wersji bez dvb-t?
    Takie zamykanie sobie furtki to raczej kiepski pomysł.

  • 17. Data: 2009-10-06 20:30:01
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    Chris pisze:

> [...]
    > posiadanego, a z inwestycjami poczekać do czasu, aż producenci sprzętu
    > (głównie dekoderów) uporają się z błędami w swoim firmware.

    Dlatego nie wywalaj forsy w sprzet

    weź recorder n (b. dobry wybór) lub pvr cyfry (taki sobie)
    i jak ci sie zestarzeje to po prostu oddasz szmelca.

    G.

  • 18. Data: 2009-10-07 05:30:24
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze: