    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Platforma cyfrowa TVP na dekoderze Cyfra+
    Date: Tue, 6 Oct 2009 17:49:00 +0200

    Dnia Tue, 6 Oct 2009 15:24:57 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Z jakiego powodu?

    Początkowo wymyśliłem sobie, żeby kupić tylko TV LCD i na nim oglądać
    DVB-T, gdyż przesiadka na telewizor LCD żeby oglądać sygnał analogowy,
    nie ma żadnego sensu. Ale najbardziej użyteczną częścią mojego zestawu
    jest nagrywarka z HDD, na której obecnie nagrywam programy z TV
    analogowej, a ona nie ma tunera DVB-T i żeby zaprogramować nagranie
    musiałbym programować już 2 urządzenia, a nie jedno.
    Konsekwencją tego byłaby decyzja o rezygnacji z nagrywarki i kupnie
    dekodera satelitarnego HD PVR i nagrywaniu programów na nim. Ale
    dekodery, które mi się podobają, zaczynają się dopiero gdzieś od 2000
    zł, a w dodatku na miejsce używanego obecnie przeze mnie w zestawie
    wzmacniacza stereo podłączonego do wyjścia audio telewizora, musiałbym
    kupić jakieś kino domowe (następny wydatek).
    Stąd właśnie pomysł, żeby zamiast wyrzucać kasę na sprzęt, który już za
    rok znów będzie przestarzały, raczej więcej wycisnąć z zestawu obecnie
    posiadanego, a z inwestycjami poczekać do czasu, aż producenci sprzętu
    (głównie dekoderów) uporają się z błędami w swoim firmware.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof