  • 31. Data: 2009-10-10 19:41:20
    Temat: Re: Platforma cyfrowa TVP na dekoderze Cyfra+
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:75o1d55vu6uqevloq4tg5r916c2qitpvi0@4ax.com...

    > Wiesz, jak zwykle zresztą, lepiej. Test zrobiony przed chwilą:
    > http://jerzu.waw.pl/trash/grupy/dvb_t.jpg
    > Poziom sygnału lata sobie od 0 do 35%.
    > Odległość od RTCN Warszawa PKiN - 8,2 km, do RCN Raszyn - 13 km.

    moze tez byc slaby kabel, zle miejsce umieszczenia anteny, slabe wtyki.'
    A jak nic nie pomoze to jest proste rozwiazanie - kupic wzmacniacz kanalowy
    (a nie szerokopasmowy) tylko na kanał DVB-T, powinno rozwiazac problem nawet
    na antenie pokojowej,

  • 32. Data: 2009-10-10 19:43:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 21:25:13 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Waldziu drogi, nie pieprz. Mieszkam prawie dokładnie 1000 metrów od
    > pajaca i bez anteny na dachu DVB-T nie odbiorę. Analogu zresztą też, od
    > kiedy zmniejszono moc nadawania :-(

    czego oczekujesz w kraju w którym nawet kryzys się nie udaje?
    DVB-T w odległości ładnych kilkunastu kilometrów od nadajnika chodzi bez
    najmniejszego problemu na pokojowej antenie, co osobiście sprawdzałem.
    Najprostsza pasywna antena zewnętrzna w takiej i dalszej odległości
    zapewnia idealny odbiór w każdych warunkach pogodowych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 33. Data: 2009-10-10 20:11:08
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > Najprostsza pasywna antena zewnętrzna w takiej i dalszej odległości
    > zapewnia idealny odbiór w każdych warunkach pogodowych.

    W kraju, w którym kierownica jest dokłądnie z tej samej strony, co
    woźnica w wozie konnym, wydano kupę kasy na DVB-T, po czym - nie
    wiadomo dlaczego - drugą kupę na Freesat. Zgadnij, dlaczego? ;-)

    M.

  • 34. Data: 2009-10-10 20:16:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 22:11:08 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > W kraju, w którym kierownica jest dokłądnie z tej samej strony, co
    > woźnica w wozie konnym, wydano kupę kasy na DVB-T, po czym - nie
    > wiadomo dlaczego - drugą kupę na Freesat. Zgadnij, dlaczego? ;-)

    Nie muszę zgadywać - bo na wsiach jest taniej, a w ich DVB-T nie da się
    puścić HDTV

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 35. Data: 2009-10-11 07:12:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5el1d5ddjiu09d1iomvgb26983a05upa4o@4ax.com...

    > Brak możliwości technicznych do wystawienia własnej anteny do odbioru
    > DVB-T.

    Zażądać dostarczenia darmowego sygnału.

  • 36. Data: 2009-10-11 09:40:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Oct 2009 09:12:31 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Zażądać dostarczenia darmowego sygnału.

    Mam, analog w postaci kablówki.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 37. Data: 2009-10-11 09:50:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 11 Oct 2009 11:40:16 +0200, jerzu napisał(a):

    > Mam, analog w postaci kablówki.

    Ale będziesz miał niezłą okazję zażądać udostępnienia tego co jest dostępne
    z anteny - jeżeli kablówka pełni rolę AZART-u.
    Zwłaszcza jeżeli w DVB-T pojawią się jakieś nowe programy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 38. Data: 2009-10-11 11:13:11
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 11 Oct 2009 10:50:18 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Ale będziesz miał niezłą okazję zażądać udostępnienia tego co jest dostępne
    >z anteny - jeżeli kablówka pełni rolę AZART-u.

    Na razie walczę w sprawie programów radiowych - UPC wyłączyło
    analogowe radio.

    >Zwłaszcza jeżeli w DVB-T pojawią się jakieś nowe programy.

    Pieśń przyszłości.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu