-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: "m...@i...pl" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Plastikowe błotniki nowych aut
Date: Sat, 14 Jan 2012 20:56:12 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 25
Message-ID: <jesmks$8s4$1@usenet.news.interia.pl>
References: <jes7hc$a2b$1@inews.gazeta.pl> <jesi87$1p5$1@usenet.news.interia.pl>
<jesjmv$234$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1326570972 9092 79.187.111.26 (14 Jan 2012 19:56:12
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Jan 2012 19:56:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.24) Gecko/20111108
Thunderbird/3.1.16
In-Reply-To: <jesjmv$234$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2426683
[ ukryj nagłówki ]On 01/14/2012 08:06 PM, WOJO wrote:
> Oprócz plastiku, są jeszcze stopy glinu i magnezu. Cienkie,
> lekkie, drogie i nie do naprawy.
>
> Kto to stosuje ?
> WOJO
Mercedes na pewno. Nie wiem jak w innych, ale S 220 ma tego
bardzo dużo. Widziałem ostatnio S klasę, w którą coś wjechało.
Naprawa polegała na wycięciu elementów i zamocowaniu nowych.
Mocowanie to dwuskładnikowy klej oraz nity. Żadnego spawania.
Taki element jak wziąć do ręki, to ma się wrażenie, że jest
bardzo lekki, grubości kilku kartek papieru. Jest sprężysty
i wygina się. Aż strach, że się złamie. Ale jak zostanie
wklejony i wnitowany w całą konstrukcję auta, to nabiera
takiej sztywności, że można na tym stanąć.
Dla zainteresowanych polecam:
KIERUNKI ZMIAN MATERIAŁOWYCH W MOTORYZACJI W ŚWIETLE WYMOGÓW EKOLOGII
Marek Idzior
Instytut Silników Spalinowych i Transportu, Politechnika Poznańska
http://www.pan-ol.lublin.pl/wydawnictwa/Motrol9/11_I
dzior.pdf
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.12 21:35 kamil
- 14.01.12 21:42 Cavallino
- 14.01.12 22:12 to
- 16.01.12 09:52 Marcin 'Yans' Bazarnik
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=