eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPlanowanie głowicy a zalecenia firmy Opel › Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
  • X-Received: by 10.157.1.117 with SMTP id 108mr1411078otu.16.1484238703696; Thu, 12
    Jan 2017 08:31:43 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.1.117 with SMTP id 108mr1411078otu.16.1484238703696; Thu, 12
    Jan 2017 08:31:43 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.x
    s4all.nl!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!i7n
    o334572qta.1!news-out.google.com!u18ni9299ita.0!nntp.google.com!r185no545911ita
    .0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 12 Jan 2017 08:31:43 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <58779596$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.241.170;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.241.170
    References: <b...@g...com>
    <586ea476$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <d...@g...com>
    <9...@g...com>
    <o4s3jq$odj$1@mx1.internetia.pl>
    <1kiwdgf4iy8ns$.1ssf9bms2dupz.dlg@40tude.net>
    <o4tge6$b9r$1@node2.news.atman.pl>
    <v...@4...net>
    <o4tlc9$toc$2@node1.news.atman.pl>
    <k...@4...net>
    <o4uhh6$qvc$1@node1.news.atman.pl> <o4ulr6$3vk$1@mx1.internetia.pl>
    <o50jku$s52$1@node1.news.atman.pl> <o50tbk$3up$1@mx1.internetia.pl>
    <o510ib$a6p$1@node1.news.atman.pl> <o53gra$6j7$1@mx1.internetia.pl>
    <o55sv8$dfo$1@node2.news.atman.pl>
    <58767981$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5622d$r1o$1@news.agh.edu.pl>
    <9cgoxxpir50r.10txe33fs6mkv$.dlg@40tude.net>
    <a...@g...com>
    <58779596$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 12 Jan 2017 16:31:43 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 13
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597209
    [ ukryj nagłówki ]

    Towaru na 300-500 dolcow miescilo sie w pociagu. Ile ktos zarobil zalezalo tylko od
    tego ile mogl walizek udzwignac. Na krotkim dystansie dawalo sie niesc cztery
    walizki. Szukasz jak zwykle dziury tam gdzie jej nie ma. Mozesz wierzyc mozez nie
    wierzyc. Mnie to rybka bo zylem w PRL. Jezdzilem na wegry i do jugoslawi handlowac.
    Dawalem lapowki w urzedach. Odkad mialek 18 lat zawsze mialem samochod i zaden us sie
    mnie nie czepial. Ci od waty i saturatorow a takze straganiarze, sklepikarze,
    taksowkarze i wielu rzemieslnikow bylo na karcie podatkowej. Takich na karcie
    podatkowej us sie nie czepia bo nie ma jak. Taka umowa z panstwem ze na karcie
    podatkowej sie nie czepiali i nie czepiaja. Tak samo jak wtedy ktos za dolary
    kupowal. Zero pytan. Podobno byly czasy ze za posiadanie dolarow ludzie szli do
    pierdla. Ale wtedy mnie ani Ciebie nie bylo i rownie dobrze argumentem w takiej
    sytuacji moze byc to ze kiedys na rynkach pregierze staly i drobnym przestepcom kary
    przy nich wymierzali.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: