-
X-Received: by 10.157.1.117 with SMTP id 108mr1411078otu.16.1484238703696; Thu, 12
Jan 2017 08:31:43 -0800 (PST)
X-Received: by 10.157.1.117 with SMTP id 108mr1411078otu.16.1484238703696; Thu, 12
Jan 2017 08:31:43 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.x
s4all.nl!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!i7n
o334572qta.1!news-out.google.com!u18ni9299ita.0!nntp.google.com!r185no545911ita
.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 12 Jan 2017 08:31:43 -0800 (PST)
In-Reply-To: <58779596$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.241.170;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.241.170
References: <b...@g...com>
<586ea476$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<d...@g...com>
<9...@g...com>
<o4s3jq$odj$1@mx1.internetia.pl>
<1kiwdgf4iy8ns$.1ssf9bms2dupz.dlg@40tude.net>
<o4tge6$b9r$1@node2.news.atman.pl>
<v...@4...net>
<o4tlc9$toc$2@node1.news.atman.pl>
<k...@4...net>
<o4uhh6$qvc$1@node1.news.atman.pl> <o4ulr6$3vk$1@mx1.internetia.pl>
<o50jku$s52$1@node1.news.atman.pl> <o50tbk$3up$1@mx1.internetia.pl>
<o510ib$a6p$1@node1.news.atman.pl> <o53gra$6j7$1@mx1.internetia.pl>
<o55sv8$dfo$1@node2.news.atman.pl>
<58767981$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<o5622d$r1o$1@news.agh.edu.pl>
<9cgoxxpir50r.10txe33fs6mkv$.dlg@40tude.net>
<a...@g...com>
<58779596$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Thu, 12 Jan 2017 16:31:43 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 13
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597209
[ ukryj nagłówki ]Towaru na 300-500 dolcow miescilo sie w pociagu. Ile ktos zarobil zalezalo tylko od
tego ile mogl walizek udzwignac. Na krotkim dystansie dawalo sie niesc cztery
walizki. Szukasz jak zwykle dziury tam gdzie jej nie ma. Mozesz wierzyc mozez nie
wierzyc. Mnie to rybka bo zylem w PRL. Jezdzilem na wegry i do jugoslawi handlowac.
Dawalem lapowki w urzedach. Odkad mialek 18 lat zawsze mialem samochod i zaden us sie
mnie nie czepial. Ci od waty i saturatorow a takze straganiarze, sklepikarze,
taksowkarze i wielu rzemieslnikow bylo na karcie podatkowej. Takich na karcie
podatkowej us sie nie czepia bo nie ma jak. Taka umowa z panstwem ze na karcie
podatkowej sie nie czepiali i nie czepiaja. Tak samo jak wtedy ktos za dolary
kupowal. Zero pytan. Podobno byly czasy ze za posiadanie dolarow ludzie szli do
pierdla. Ale wtedy mnie ani Ciebie nie bylo i rownie dobrze argumentem w takiej
sytuacji moze byc to ze kiedys na rynkach pregierze staly i drobnym przestepcom kary
przy nich wymierzali.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.17 17:35 Wiesiaczek
- 14.01.17 18:51 re
- 14.01.17 19:00 re
- 14.01.17 19:01 re
- 14.01.17 19:29 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=