-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <b...@g...com>
<586ea476$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<d...@g...com>
<9...@g...com>
<o4s3jq$odj$1@mx1.internetia.pl>
<1kiwdgf4iy8ns$.1ssf9bms2dupz.dlg@40tude.net>
<o4tge6$b9r$1@node2.news.atman.pl>
<v...@4...net>
<o4tlc9$toc$2@node1.news.atman.pl>
<k...@4...net>
<o4uhh6$qvc$1@node1.news.atman.pl> <o4ulr6$3vk$1@mx1.internetia.pl>
<o50jku$s52$1@node1.news.atman.pl> <o50tbk$3up$1@mx1.internetia.pl>
<o510ib$a6p$1@node1.news.atman.pl> <o53gra$6j7$1@mx1.internetia.pl>
<o55sv8$dfo$1@node2.news.atman.pl>
<58767981$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<o5622d$r1o$1@news.agh.edu.pl>
<9cgoxxpir50r.10txe33fs6mkv$.dlg@40tude.net>
<a...@g...com>
In-Reply-To: <a...@g...com>
Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
Date: Thu, 12 Jan 2017 15:41:24 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 38
Message-ID: <58779596$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.178.24
X-Trace: 1484232086 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 645 83.26.178.24:57287
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3164
X-Received-Body-CRC: 3494333535
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597204
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
>Tylko ze wtedy przecietna pensje mialy ostatnie ofiary losu.
>Na jednym "turystycznym" wyjezdzie na wegry mozna bylo w cztery dni
>zarobic na recznikach i majtkach od trzystu dolcow wzwyz.
Samochodem trzeba bylo jechac, czy zmiescily sie do pociagu ?
>Na jednym wyjezdzie na prace przy winogronach we Francji zarabiali
>ludzie na taki samochodzik.
Na nowy to chyba niekoniecznie.
Owszem - tam mozna bylo zarobic ... ale mowa byla od 1983, wtedy nie
tak latwo bylo wyjechac :_)
> W USA w takim samym czasie dwa razy wiecej niz we Francji.
Tylko samolot, wiza ...
>Na sluzbowych wyjazdach do demoludow gorzej ale i tak dobrze.
>Po rocznym kontrakcie na rurociagu albo torach w ZSRR meszkanie w
>pewexie ludzie kupowali.
A ten rurociag to gdzie ?
>Jak sie zalapali do Iraku to mieszkanie i duzego fiata w pewexie
>mogli kupic.
A tak, ale ile Polakow ten Irak zatrudnial ? 1000, 10 tys ... to nie
byla oferta dla kazdego.
>Znalem kogos kto w czerwcu wsiadal w samochod, zabieral maszynke do
>waty cukrowej i jechal nad morze.
>W sezon zarabial duzo wiecej niz mogl do nastepnego sezonu wydac.
Ale jak samochod kupil ... oj, grozil domiar :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.17 17:31 Zenek Kapelinder
- 12.01.17 17:35 Wiesiaczek
- 14.01.17 18:51 re
- 14.01.17 19:00 re
- 14.01.17 19:01 re
- 14.01.17 19:29 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A